• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • FridaLee
    Joddan skrev 2010-08-06 18:21:43 följande:
    12 APRIL! SkrattandeFlört
    Å va roligt ni tänkte också köra med been lr? jag tänkte det och köpa till bilstols adaptrar och sen kommer vi behöva syskonvagn så jag hade hoppats Bugaboo skulle komma med syskonvagn.
  • Joddan

Vi vet inte än faktiskt! Vi har en mini-hiss så inga syskonvagnar kommer in typ . Sonen blir 2 år och 2 månader då så det blir nog att vi har ståbräda och så mjuklift i been. Fall han behöver sova kan jag ha bebis i sjal den stunden och mjukliften ner i varukorgen .
    Annars MÅSTE det bli en p

• FridaLee
    Joddan skrev 2010-08-06 19:30:40 följande:
    Vi vet inte än faktiskt! Vi har en mini-hiss så inga syskonvagnar kommer in typ . Sonen blir 2 år och 2 månader då så det blir nog att vi har ståbräda och så mjuklift i been. Fall han behöver sova kan jag ha bebis i sjal den stunden och mjukliften ner i varukorgen .
    Annars MÅSTE det bli en p

Ok ja det blir 2 år och 3 mån mellan våra men eftersom jag antagligen inte kommer ha henne på dagis så känns det som att vi behöver en syskonvagn.

• Joddan
    FridaLee skrev 2010-08-06 20:20:39 följande:

Ok ja det blir 2 år och 3 mån mellan våra men eftersom jag antagligen inte kommer ha henne på dagis så känns det som att vi behöver en syskonvagn.

Hahah, min mobil är kaos.
    Det jag skulle skriva var "P&T och den vill vi inte ha, hoppas på en smal bugaboo".

Jag ska inte heller ha sonen på dagis fören kanske (kanske) till nästa höst när han är 2,5 år...

Måste man ha syskonvagn? 
    Silas 2009-03-03 minigard.blogspot.se
  • Tullemi

Jag är glad att vi slapp syskonvagn. Hade behövt köpa ny bil isf. Det har funkat så himla bra med ståbräda eller att Milea går bredvid. Hon är en riktigt promenaderska . Vi har exakt 2 år mellan kidsen. Hon sover inte på dagen längre ska väl tilläggas.

Milea 080217 Lucas 100202
  • FridaLee
    Joddan skrev 2010-08-06 20:22:52 följande:
    Hahah, min mobil är kaos.
    Det jag skulle skriva var "P&T och den vill vi inte ha, hoppas på en smal bugaboo".

Jag ska inte heller ha sonen på dagis fören kanske (kanske) till nästa höst när han är 2,5 år...

Måste man ha syskonvagn? 
    Nej det tror jag inte man behöver ha men vi behöver nog det för vi bor inte i stan utan på landet och går mycket efter vägen så det känns inte ok att låta henne gå själv och ståbräda är jag inget fan av på lång promenader. Sen har jag ett stort behöv av att pröva nya vagnar så syskonvagn är ett bra tilfälle att få testa ny vagn
  • bohusbebis
    FridaLee skrev 2010-08-06 19:08:38 följande:
    Å va roligt ni tänkte också köra med been lr? jag tänkte det och köpa till bilstols adaptrar och sen kommer vi behöva syskonvagn så jag hade hoppats Bugaboo skulle komma med syskonvagn.
    Har du en Bee eller Bee+? Köpte fel (Bee) adaptrar och har nu dessa "över". Tänkte testa dem för att göra nån bumperkonstruktion, men de passade inte nya Bee+ Rynkar på näsan Och nu har jag nog lagt ner bumperbars-kreativiteten - OM vi inte kommer fram till att Quinny-universalen kan funka... Har kollat med EN tysk leverantör, men de trodde inte att den funkade men de mätte inte. Bugababy hade ingen aaaaaning om nåt.
  • bohusbebis

Vi har förresten 3 år mellan våra (nu 2 och 5) och köpte en P&T när de var 1,5+4,5 inför en långresa och ÅÅÅÅÅ va den har varit bra de gånger man behövt. Långa promenader, kvällsaktiviteter, resor m mycket packning etc = OUMBÄRLIG. Men nu är väl storkillen så stor att behovet inte riktigt finns länge, men jag är inte redo att släppa den än tror jag. Bor också på vischan och den har rullat fint över grusvägar liksom stadsmiljö. Velar om vi ska ta med den på nästa långresa åxå, eller om det blir Bee som får följa med... P&T:n tar MINDRE plats hopfälld i transporväskan än Bee:n!!!! Fast Bee är ju smidigare för korta transporter etc...

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6