-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Ja den är ju tjockare och sen kan man dra åt den upptill.Tullemi skrev 2010-10-17 19:05:22 följande:Idag köpte vi Bugaboos's åkpåse till vår Bee. Hoppas den är lite varmare än den vi hade till gamla Bee. Den kändes lite mysigare iaf. -
Nix. Helt olika. Funkar inte alls...EliasMamma09 skrev 2010-10-17 18:55:07 följande:Okej ska kolla upp det, passar de nya sufletterna till gamla modellen?
-
Nope, inte alls.EliasMamma09 skrev 2010-10-17 18:55:07 följande:Okej ska kolla upp det, passar de nya sufletterna till gamla modellen? -
Fasiken då! Har jag verkligen fått rätt åkpåse till min Bee, eller är det en gammal Cam-åkpåse? Jag tycker passformen är ganska dålig och det finns inga hål för knapparna (uppe vid sufletten) utan den bara hängs på. det blir tyg över, dvs den är för stor uppe vid ryggstödet. Den går att dra åt dock, precis som Stargirl skrev. Men jag kan inte läsa mig till att det faktiskt är en universalåkpåse. Finns ingen text på de små lapparna som intygar detta.
-
Det kanske blir tyg över för ryggstödet på bee+ går att höja? Dragsko på öitten av första kanalen har bara den lya!
-
humm... jag gissar på att det är den gamla för universal påsen ska ju ha knapphål!Tullemi skrev 2010-10-18 11:01:55 följande:Fasiken då! Har jag verkligen fått rätt åkpåse till min Bee, eller är det en gammal Cam-åkpåse? Jag tycker passformen är ganska dålig och det finns inga hål för knapparna (uppe vid sufletten) utan den bara hängs på. det blir tyg över, dvs den är för stor uppe vid ryggstödet. Den går att dra åt dock, precis som Stargirl skrev. Men jag kan inte läsa mig till att det faktiskt är en universalåkpåse. Finns ingen text på de små lapparna som intygar detta.
jag kör iof cam påse i min bee och tycker att det funkar bra. men hade jag beställt en universal hade jag blivit sur!
har den dragsko? -
Inte tyg över längdmässigt alltså, utan det blir över i bredd.straw2008 skrev 2010-10-18 13:57:40 följande:Det kanske blir tyg över för ryggstödet på bee+ går att höja? Dragsko på öitten av första kanalen har bara den lya! -
Ja, min har dragsko i den nedvikbara delen på locket. Men inga knapphål alltså.Sjukhus Mamman skrev 2010-10-18 14:04:37 följande:humm... jag gissar på att det är den gamla för universal påsen ska ju ha knapphål!
jag kör iof cam påse i min bee och tycker att det funkar bra. men hade jag beställt en universal hade jag blivit sur!
har den dragsko?
Den ser ut precis som åkpåsen gör på tex Bugababy.se men det står inget om knapphål. -
Äh, den funkar ju, men jag hade hoppats på mycket bättre passform - speciellt för det priset.
-
ja men då måste de ju vara universal påsen! men jag trodde den skulle ha knapphål för att passa braTullemi skrev 2010-10-18 14:13:43 följande:Ja, min har dragsko i den nedvikbara delen på locket. Men inga knapphål alltså.
Den ser ut precis som åkpåsen gör på tex Bugababy.se men det står inget om knapphål.
fan va trist då e de ju inte en egentlig universal påse ju!