-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Sele kan man beställa extra lång från bb gratis
-
Sittplattan är ute så mycket den går..straw2008 skrev 2010-11-26 20:17:22 följande:dra ut sittplattan på Max så blir åkpåsen kortare, eller den hänger inte ner i alla fall. Gummit har hoppat av på vår gamla bee men det var para att peta på igen !!
Ändå snavar jag på påsen när man åker rulltrappa osv.. Jag får inte på gummit alls..=(
-
Oh, tack för det tipset. Det ska jag göra! Tror jag, funderar på att kanske sälja vagnen eftersom åkpåsen sitter så illa..straw2008 skrev 2010-11-26 20:18:17 följande:Sele kan man beställa extra lång från bb gratis -
Vad är deras hemsideadress?
-
Nääää du får inte sälja den!! Sälj åkpåsen o köp en ny istället, jag harnoersonligen inte bbs egna då jag tycker som du att den är för sladdrig o fladdrig. Men då barnet blir större kommer den ju fylla ut åkpåsen?!
-
Haha, jo.. Jag har nog inte råd att köpa en till åkpåse med min nuvarande ekonomi. Köpte ju just buggans påse. Ska se om jag kan fixa det på nåt annat sätt, kanske sy upp den lite diskret under så den håller uppe.straw2008 skrev 2010-11-26 21:31:19 följande:Nääää du får inte sälja den!! Sälj åkpåsen o köp en ny istället, jag harnoersonligen inte bbs egna då jag tycker som du att den är för sladdrig o fladdrig. Men då barnet blir större kommer den ju fylla ut åkpåsen?! -
Ja, jag är ju inte heller förtjust i Buggans åkpåse. Det blir nog bättre när Lucas blir större, men nu är den i vägen heeela tiden. När dottern står på ståbrädan så får man vika undan åkpåsen (knöla ihop den), när man ska bromsa vagnen så får man böka undan påsen, och när man ska fälla upp vagnen så får man knöla ihop påsen. Ett himla massa knölande som ni ser

-
Nån som vet hemsideadressen där man kan beställa större sele?
Jag har nu bålat upp åkpåsen med säkerhetsnålar underifrån så jag slipper snava på den..
-
Är det stor skillnad på bee´n och bee´n plus? Är den nya värt sitt pris även fast det går att komma över den gamla fast ny i kartong för 50% av ord priset på plusen?
Vill ha en been då vi ska ut o resa och cameleon blir för otymplig, men är i valet o kvalet vilken vagn dock som ska med... -
Efter moget övervägande tror jag att jag skippar Bugaboos egna åkpåse till min Bee+ och köper en Voksi Classic Mini istället. Har dock inte lyckats hitta någon affär i Stockholm som säljer den, så jag får väl chansa och beställa på nätet. Friskt vågat!