stora bröst
Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!
Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!
vet inte om jag har stora, men får ofta komentarer om dom och sambon gillar dom, dock va dom större när jag ammade och innan, men dom är fortfarande okej :P
Mina var väl rätt stora förr innan jag fick barn. 70dd och jag är rätt liten så dom var inte direkt proportionerliga. Stod rätt ut och var som två handbollar
Jag fick alltid uppmärksamhet, på stan, i skolan, på krogen.
Det händer nästan varje helg att nån kom fram på tjejtoan och frågade om mina tuttar var äkta, och många ville känna också
En gång när jag var utomlands låg jag och solade topless på en luftmadrass rätt långt ut på vattnet. Förbisimmande kommer ett par, där tjejen börjar kommentera mina tuttar (hon trodde väl inte jag kunde svenska) och sa typ "thooomas, thoomas, tycker du hennes tuttar är fina? erkänn att du tycker mina är små och hennes är mycket snyggare? dom bara KAN ju inte va äkta..." osv. Killen bara mumlade till svar.
Gissa om hon blev paff när jag började prata svenska med lillasyrran, haha!
Jag gillade uppmärksamheten.
Tyvärr, har jag inga tuttar kvar nu efter graviditet och amning. Suck och vrååål.
Bara två tomma skrynkliga hängtuttar.
vem gillar inte att få fina kommentarer....det är ju bara skönt att höra