• Anonym (anonymisen)

stora bröst

Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!

• Svar på tråden stora bröst
  • FrökenSwe
    Anonym skrev 2010-02-23 14:22:47 följande:
    Ägd? Pinsamt, så säger min nioåriga son också. Han säger även fettcoolt åt sånt som är bra. Nåt säger mig att du har fett små bröst.
    Haha undrar vem som är pinsam!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-23 14:43:30 följande:
    Bara för att du är gammal som gatan och inte inser att dina glamdagar är ett minne blott (om de ens har existerat) storleken på min byst har noll betydelse i detta sammanhang! Att nervärdera din egen son ÄR pinsamt!  Men kanske är lätt hänt när man är en oldie och fett bitter! Och vet du vad noll gånger noll är? exakt så mycket bryr jag mig!!!
    Glamdagar? Är du hundra år själv eller?

Jag nedvärderar inte min son, jag tycker bara det är lustigt när vuxna använder samma uttryck som småkidsen. Sen tyckte jag det va fult av dej att kalla folk feta bara för att vissa säger sig ha stora bröst här i tråden.
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-02-23 14:02:20 följande:
    Uuhhh behåll det för dig själv! Hela omgivningen behöver inte se dem.
    du behöver inte kolla in dom.och varför är du anonym?du som är så stor på dig måste väl våga visa dig.
  • Disan

anonym: Haha, menar du nu att mina bröst skulle vara stora, långa och feta? För det är de inte! (verkade inte gå att citera... men inlägg nr 66 är svaret till iaf)

Life sucks and then you die
  • Anonym
    Disan skrev 2010-02-23 15:05:29 följande:
    anonym: Haha, menar du nu att mina bröst skulle vara stora, långa och feta? För det är de inte! (verkade inte gå att citera... men inlägg nr 66 är svaret till iaf)
    Nä det var precis det jag inte menade! Framgår inte det rätt självklart! Sorry om det var otydligt!
  • Disan

anonym: Okej Inte för att du har sett mina, men ja, sååå himlans ugly är de inte

Life sucks and then you die
  • UPC
    Disan skrev 2010-02-23 15:15:25 följande:
    anonym: Okej Inte för att du har sett mina, men ja, sååå himlans ugly är de inte
    bra sagt där!
  • Anonym (h)

hm. jag kommer göra dom mindre, sen kan han göra vad han vill med dom! {#lang_emotions_cool}

• UPC
    Anonym skrev 2010-02-23 14:02:20 följande:
    Uuhhh behåll det för dig själv! Hela omgivningen behöver inte se dem
    Anonym skrev 2010-02-23 14:57:19 följande:
    Stackars!!

Herregud om hon är nöjd med sina bröst så låt henne vara det!
    Alla har olika åsikter där.. Finns människor som gillar små sedan finns det människor som gillar stora!!

Smaken är delad!!
    Det är likadant som jag ska kritisera något du är stolt över..
    det hade räkt om du hade sagt att du gillar inte stora bröst! eller hur!!
  • Anonym
    UPC skrev 2010-02-23 18:59:53 följande:
    Stackars!!Herregud om hon är nöjd med sina bröst så låt henne vara det!Alla har olika åsikter där.. Finns människor som gillar små sedan finns det människor som gillar stora!!Smaken är delad!!Det är likadant som jag ska kritisera något du är stolt över.. det hade räkt om du hade sagt att du gillar inte stora bröst! eller hur!!
    Vad?!! Jag säger ju bara att att det är typiskt feta människor att tycka så!!!!   Vad är det jag kritiserar tycker du??? Vad är det som gör min åsikt mindre värd än någon annans här???
Svar på tråden stora bröst