• Anonym (anonymisen)

stora bröst

Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!

• Svar på tråden stora bröst
  • Rumpetroll
    MickeN1973 skrev 2010-02-25 23:24:20 följande:
    Ja det handlar om vilken stil man har man kan ha slampig urringning eller en urringning med stil och klass
    Ja det har du rätt i :)
  • Rumpetroll
    Anonym (Sanna) skrev 2010-02-25 22:13:02 följande:
    Du verkar ha haft samma upplevelse som mig! Jag kunde inte heller amma. Och inte heller ville jag visa mig bland folk eftersom det inte gick att få tag i en bh som gav stöd till mina enorma bröst. Jag skojar inte om jag säger att tutten var större än bebisens huvud. Det finns en bild när jag sitter och ammar och det ser helt sjukt ut! På BB tipsade de om att rulla ihop en handduk och lägga under bröstet för att det skulle komma upp lite och så att bebisen kom närmare på nåt sätt men det blev bara pannkaka. Så det var lite trist, då hade jag lika gärna kunnat förminska dem (och riskera amningen.. som ändå inte funkade).
    Jag hade oxå svårt att amma, min dotter tog inte bröstet. Tog mig lång tid att få henne att få tag i min bröstvårta eftersom dom e så små, fick liksom trycka in hela i munnen på henne. Och det där med en handduck fick jag göra så dom skulle komma upp lite och bröstvårtan skulle bli synlig för mig. Hihi tror nästan min nyfödde bebis var lika stor som mitt bröst :P Ser galet ut på alla bilder jag har från BB
    Jag har funderat på förminskning, men kommit fram till att jag kan leva med mina bröst, fast det inte är så kul. Hellre ha dom som dom är nu än att operera och inte veta hur dom kommer se ut sen. Kan bli komplikationer och det är jag inte berädd på att ta.
  • redneck girl
    Rumpetroll skrev 2010-02-26 09:03:14 följande:
    Jag hade oxå svårt att amma, min dotter tog inte bröstet. Tog mig lång tid att få henne att få tag i min bröstvårta eftersom dom e så små, fick liksom trycka in hela i munnen på henne. Och det där med en handduck fick jag göra så dom skulle komma upp lite och bröstvårtan skulle bli synlig för mig. Hihi tror nästan min nyfödde bebis var lika stor som mitt bröst :P Ser galet ut på alla bilder jag har från BB Jag har funderat på förminskning, men kommit fram till att jag kan leva med mina bröst, fast det inte är så kul. Hellre ha dom som dom är nu än att operera och inte veta hur dom kommer se ut sen. Kan bli komplikationer och det är jag inte berädd på att ta.
    lika här, bäbis stor som en tutte;)men har aldrig haft problem att få de till vårtan.har stora vårtor och vårtgårdar med...
  • Anonym (Sanna)
    Rumpetroll skrev 2010-02-26 09:03:14 följande:
    Jag hade oxå svårt att amma, min dotter tog inte bröstet. Tog mig lång tid att få henne att få tag i min bröstvårta eftersom dom e så små, fick liksom trycka in hela i munnen på henne. Och det där med en handduck fick jag göra så dom skulle komma upp lite och bröstvårtan skulle bli synlig för mig. Hihi tror nästan min nyfödde bebis var lika stor som mitt bröst :P Ser galet ut på alla bilder jag har från BB Jag har funderat på förminskning, men kommit fram till att jag kan leva med mina bröst, fast det inte är så kul. Hellre ha dom som dom är nu än att operera och inte veta hur dom kommer se ut sen. Kan bli komplikationer och det är jag inte berädd på att ta.
    Jag fegade som sagt ur förra gången men får jag ok på en operation nu så gör jag den utan tvekan. Jag är medveten om att det kan uppstå komplikationer men jag vill inte bli sjukskriven för dålig rygg pga min kassa hållning, när det faktiskt går att göra något åt det. Förlorar jag känseln i bröstvårtorna så kan jag leva med det och utseendet är mig faktiskt egalt...
  • redneck girl

jag själv skulle aldrig,aldrig operera tuttarna mina....möjligtvis om jag skulle lida av ont i ryggen pga av dom.huh,hemska tanke om känseln försvann i dom.älskar att få de smekta .....de vill jag inte vara utan.

• ehmm

Små välformade bröst på rätt kropp är så vansinnigt läckert, men jag är svag för stora tuttar, äkta eller fixade spelar ingen roll, bara dom är stora och sköna

• MickeN1973
    Rumpetroll skrev 2010-02-18 17:09:37 följande:
    Men klart man kan ha U ringat. Ser inte slampigt ut alls. Jag har H kupa och har urringat alltid.
    Även på vintern? 
  • Rumpetroll
    MickeN1973 skrev 2010-02-26 15:05:04 följande:
    Även på vintern? 
    Jadå.
  • MickeN1973
    Rumpetroll skrev 2010-02-26 15:23:06 följande:
    Jadå.
    Då vet man ju inte om du är kåt eller om du bara fryser..
  • MickeN1973
    Anonym (Sanna) skrev 2010-02-26 11:59:54 följande:
    Jag fegade som sagt ur förra gången men får jag ok på en operation nu så gör jag den utan tvekan. Jag är medveten om att det kan uppstå komplikationer men jag vill inte bli sjukskriven för dålig rygg pga min kassa hållning, när det faktiskt går att göra något åt det. Förlorar jag känseln i bröstvårtorna så kan jag leva med det och utseendet är mig faktiskt egalt...
    Om du har dålig hållning... sträck på dig
Svar på tråden stora bröst