• Anonym (anonymisen)

stora bröst

Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!

• Svar på tråden stora bröst
  • Tonx
    Tessaa89 skrev 2010-02-25 20:56:42 följande:
    tack =P Jag skulle vilja fylla ut dom lite =)
    Aha. Läs på ordentligt bara. Det är inte lätt att få redan stora bröst snygga med silikon, och man kan inte bara "fylla ut"
    Eftersom du har stora bröst så avråder jag direkt från att lägga bakom muskeln, då kommer du nästan garanterat få överhäng! Så lägg över muskeln
  • Tessaa89
    Tonx skrev 2010-02-25 21:03:10 följande:
    Aha. Läs på ordentligt bara. Det är inte lätt att få redan stora bröst snygga med silikon, och man kan inte bara "fylla ut" Eftersom du har stora bröst så avråder jag direkt från att lägga bakom muskeln, då kommer du nästan garanterat få överhäng! Så lägg över muskeln
    okej, tack för tippset =)
  • Anonym (BIG)
    Tonx skrev 2010-02-25 21:03:10 följande:
    Aha. Läs på ordentligt bara. Det är inte lätt att få redan stora bröst snygga med silikon, och man kan inte bara "fylla ut" Eftersom du har stora bröst så avråder jag direkt från att lägga bakom muskeln, då kommer du nästan garanterat få överhäng! Så lägg över muskeln
    Där skulle jag vilja inflika en annan aspekt. Lägger du ovanför muskeln minimerar du alla chanser att i framtiden med hjälp av mammografi kunna se om du har bröstcancer eller inte. Våra läkare blir förtvivlade när man lägger implantat utanför muskeln. De är förtvivlade över implantat generellt sett eftersom man så oerhört försämrar möjligheterna att se förändringar, men utanför muskeln gör det nästan omöjligt.

Kanske är det svårt att tänka så, det är ju lätt att man tänker "det händer ändå inte mig".. men fy 17 vad vanligt det är! Så var lite rädd om era tuttisar.
  • Humlan0406
    Tonx skrev 2010-02-25 20:55:37 följande:
    Men varför? Dom ser ju jättefina ut!
    Ja jag menar det
  • Humlan0406
    Tonx skrev 2010-02-25 20:52:35 följande:
    Ja, vad är egentligen stora bröst? Att bara gå efter kupstorleken säger inte mycket egentligen. D-kupa på en kan vara "litet" medan det på en annan kan vara jättestort. Jag har D men inte fasen är mina bröst speciellt stora
    Jag har oxå D, ibland DD. Men jag har lyft mina och lagt in implantat. Då blir det en stor skillnad!

Men alla har ju så olika syn på det!
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (BIG) skrev 2010-02-25 20:51:11 följande:
    samma här!! Fick en op beviljad när jag var 20 år men då vågade jag inte ta steget. Blev så skrämd av läkaren om vad som kunde gå fel och tänkte att jag i framtiden ville kunna amma. När jag sedan fick barn och inte kunde amma för att brösten för FÖR stora ångrade jag att jag tänkte så när jag var 20. Brösten blev så hårda och stora så barnen kunde inte inte få tag om jag inte låg ner och ammade. Första barnet gav jag upp, det blev för psykiskt påfrestande att kämpa med amningen och jättebrösten. Med andra barnet låg jag ner och ammade i 5 månader. Den dagen jag kan gå på Lindex och HM och handla snygga underkläder, då kommer jag att vara såååå lycklig. Håller med dig. Tycker det är så synd att unga tjejer opererar sig när de har fina normala bröst. Jag kan däremot förstå tjejer som mer eller mindre är totalt platta. Men om man har små normala bröst och opererar sig för att få D eller större kupa tycker jag det är beklagligt. Jag förstår ATT de gör det, men det är synd!
    Du verkar ha haft samma upplevelse som mig! Jag kunde inte heller amma. Och inte heller ville jag visa mig bland folk eftersom det inte gick att få tag i en bh som gav stöd till mina enorma bröst. Jag skojar inte om jag säger att tutten var större än bebisens huvud. Det finns en bild när jag sitter och ammar och det ser helt sjukt ut!
    På BB tipsade de om att rulla ihop en handduk och lägga under bröstet för att det skulle komma upp lite och så att bebisen kom närmare på nåt sätt men det blev bara pannkaka. Så det var lite trist, då hade jag lika gärna kunnat förminska dem (och riskera amningen.. som ändå inte funkade).
  • Anonym (BIG)
    Anonym (Sanna) skrev 2010-02-25 22:13:02 följande:
    Du verkar ha haft samma upplevelse som mig! Jag kunde inte heller amma. Och inte heller ville jag visa mig bland folk eftersom det inte gick att få tag i en bh som gav stöd till mina enorma bröst. Jag skojar inte om jag säger att tutten var större än bebisens huvud. Det finns en bild när jag sitter och ammar och det ser helt sjukt ut! På BB tipsade de om att rulla ihop en handduk och lägga under bröstet för att det skulle komma upp lite och så att bebisen kom närmare på nåt sätt men det blev bara pannkaka. Så det var lite trist, då hade jag lika gärna kunnat förminska dem (och riskera amningen.. som ändå inte funkade).
    Hahaha.. PRECIS samma för mig! Jag prövade verkligen allt, men ingenting fungerade. Att ligga ner var det enda möjliga och även då var det besvärligt. Amningen var verkligen ingen njutning, det var bara frustration över att försöka få till det! Monstruösa bröst som nästan kvävde ett stackars hungrigt spädbarn. Och man pratar så mycket om närhet till barnet. NÄRHET?? Han fick ju ligga en halvmeter ifrån mig eftersom det var där toppen på bröstet var. Ingen närhet där inte! Nej, hade jag när jag var 20 år vetat vad jag skulle gå igenom för att försöka amma, då hade jag tagit operationen på stört! Så nästa chans jag får, då lägger jag mig på operationsbordet direkt.
  • Tonx
    Anonym (BIG) skrev 2010-02-25 22:02:28 följande:
    Där skulle jag vilja inflika en annan aspekt. Lägger du ovanför muskeln minimerar du alla chanser att i framtiden med hjälp av mammografi kunna se om du har bröstcancer eller inte. Våra läkare blir förtvivlade när man lägger implantat utanför muskeln. De är förtvivlade över implantat generellt sett eftersom man så oerhört försämrar möjligheterna att se förändringar, men utanför muskeln gör det nästan omöjligt. Kanske är det svårt att tänka så, det är ju lätt att man tänker "det händer ändå inte mig".. men fy 17 vad vanligt det är! Så var lite rädd om era tuttisar.
    Det har du rätt i. Och av den anledningen har jag lagt mina bröstoperationsplaner på hyllan. Men skulle jag göra en operation så vill jag inte göra ett par som med stor sannolikhet blir fula!

Och jag har tyvärr fått lära mig den hårda vägen vad "det händer inte mig" kan innebära, och det spelar ju också in i ens funderingar.

Nej, jag behåller boobsen som de är, friska!
  • xXx
    Tonx skrev 2010-02-25 22:22:24 följande:
    Det har du rätt i. Och av den anledningen har jag lagt mina bröstoperationsplaner på hyllan. Men skulle jag göra en operation så vill jag inte göra ett par som med stor sannolikhet blir fula! Och jag har tyvärr fått lära mig den hårda vägen vad "det händer inte mig" kan innebära, och det spelar ju också in i ens funderingar. Nej, jag behåller boobsen som de är, friska!
    Ja det gör du helt rätt i
  • MickeN1973
    Rumpetroll skrev 2010-02-18 17:09:37 följande:
    Men klart man kan ha U ringat. Ser inte slampigt ut alls. Jag har H kupa och har urringat alltid.
    Ja det handlar om vilken stil man har man kan ha slampig urringning eller en urringning med stil och klass
Svar på tråden stora bröst