stora bröst
Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!
Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!
Som sagt vad räknas som stora?Jag opererade mina för snart ett år sen.Jag hade 70 A innan.Nu har jag 70 E....Men jag vet inte om jag tycker om att göra så mycket sexuellt med dem.Suga på dem och klämma försiktigt:)
Man behöver ju inte säga något om storleken öht, räcker ju med att säga "vilka underbara/vackra/sensuella/heta bröst du har".
Då så,
Stora bröst är det bästa på kvinnan. Grattis till dom som har kvinnor med stora bröst, är riktigt avis.
Vad är så kul med stora bröst, jag är en rumpkille och vill bli lite klokare på er
Jag går gärna i urringat och får blickar från både män och kvinnor! Härligast när man står och pratar med nån som kikar neråt en snabbis och inte tror att man märker det! Upphetsande att tänka att de blir kåta och fantiserar *hehe*
På krogen får man ofta kommentarer eller att de bara tittar gillande, rynkar ögonbrynen,ler och säger *mmm*
Men nu var det en tråd om stora bröst, jag får väl anta att man kan göra liknande saker med bröst, smecka, slicka, nafsa. Knulla mellan dem och spruta men det blir mer för mig och lär inte får dess ägarinna att stöna lika skönt. puss på er....
Mina var väl rätt stora förr innan jag fick barn. 70dd och jag är rätt liten så dom var inte direkt proportionerliga. Stod rätt ut och var som två handbollar
Jag fick alltid uppmärksamhet, på stan, i skolan, på krogen.
Det händer nästan varje helg att nån kom fram på tjejtoan och frågade om mina tuttar var äkta, och många ville känna också
En gång när jag var utomlands låg jag och solade topless på en luftmadrass rätt långt ut på vattnet. Förbisimmande kommer ett par, där tjejen börjar kommentera mina tuttar (hon trodde väl inte jag kunde svenska) och sa typ "thooomas, thoomas, tycker du hennes tuttar är fina? erkänn att du tycker mina är små och hennes är mycket snyggare? dom bara KAN ju inte va äkta..." osv. Killen bara mumlade till svar.
Gissa om hon blev paff när jag började prata svenska med lillasyrran, haha!
Jag gillade uppmärksamheten.
Tyvärr, har jag inga tuttar kvar nu efter graviditet och amning. Suck och vrååål.
Bara två tomma skrynkliga hängtuttar.
Mina var väl rätt stora förr innan jag fick barn. 70dd och jag är rätt liten så dom var inte direkt proportionerliga. Stod rätt ut och var som två handbollar
Jag fick alltid uppmärksamhet, på stan, i skolan, på krogen.
Det händer nästan varje helg att nån kom fram på tjejtoan och frågade om mina tuttar var äkta, och många ville känna också
En gång när jag var utomlands låg jag och solade topless på en luftmadrass rätt långt ut på vattnet. Förbisimmande kommer ett par, där tjejen börjar kommentera mina tuttar (hon trodde väl inte jag kunde svenska) och sa typ "thooomas, thoomas, tycker du hennes tuttar är fina? erkänn att du tycker mina är små och hennes är mycket snyggare? dom bara KAN ju inte va äkta..." osv. Killen bara mumlade till svar.
Gissa om hon blev paff när jag började prata svenska med lillasyrran, haha!
Jag gillade uppmärksamheten.
Tyvärr, har jag inga tuttar kvar nu efter graviditet och amning. Suck och vrååål.
Bara två tomma skrynkliga hängtuttar.