• Anonym (anonymisen)

stora bröst

Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!

• Svar på tråden stora bröst
  • ShanghaiLily
    Anonym skrev 2010-03-30 15:48:02 följande:
    jag är ingen tuttkille (rumpkille;). Dock måste jag säga att det är sexigt det med. För att vara ärlig har jag aldrig gett en kvinna komplimanger  om hennes bröst, mina komplmanger brukar handla om hennes leende, blick, rumpa, ben men inte bröst. Jag skall prova nå´t i den stil som ni kvinnor har skrivit, det vill jag göra av ren nyfikenhet. Jag skall välja en kvinna som uppenbarligen gärna visar upp dem med urringning och vid rätt tillfälle säga något i stil med "du har fina stora sensuella bröst, jag gillar att se dem och det är eggande att se dem på dig när du rör dig". får se om jag får en örfil eller ett leende...
    Skulle nån sagt att "du har så fina stora sensuella bröst" skulle jag ha tagit närmaste bordsduk och dragit över mig omedelbart!

Det är inte alla som vill ha uppmärksamhet för sina bröst och för mig som har ganska stora bröst fast jag hellre vill ha mindre så skulle jag bli oerhört generad och nästan ta illa upp faktiskt.

Det är ungefär samma sak som att säga till nån att den har en stor och fin rumpa och personen vill göra allt för att få häcken att se mindre ut för hon avskyr sin breda rumpa. Då blir det helt plötsligt inte en snäll kommentar längre.

Om nån däremot skulle säga "schysst hylla" eller "oj! snygg klyfta! "eller nån annan kort men ärlig kommentar då skulle jag bli vansinnigt stolt och glad. Men spara på adjektiven.

Tror inte nån går fram till en tjej och säger att hon har fina SMÅ bröst heller.

Hoppas du förstår mitt syfte.
  • Anonym (spännande)
    ShanghaiLily skrev 2010-04-02 20:16:49 följande:
    Skulle nån sagt att "du har så fina stora sensuella bröst" skulle jag ha tagit närmaste bordsduk och dragit över mig omedelbart! Det är inte alla som vill ha uppmärksamhet för sina bröst och för mig som har ganska stora bröst fast jag hellre vill ha mindre så skulle jag bli oerhört generad och nästan ta illa upp faktiskt. Det är ungefär samma sak som att säga till nån att den har en stor och fin rumpa och personen vill göra allt för att få häcken att se mindre ut för hon avskyr sin breda rumpa. Då blir det helt plötsligt inte en snäll kommentar längre. Om nån däremot skulle säga "schysst hylla" eller "oj! snygg klyfta! "eller nån annan kort men ärlig kommentar då skulle jag bli vansinnigt stolt och glad. Men spara på adjektiven. Tror inte nån går fram till en tjej och säger att hon har fina SMÅ bröst heller. Hoppas du förstår mitt syfte.
    Förstår vad du menar, dock skall jag välja den kvinna med omsorg, dvs en kvinna som verkar trivas med sina stora bröst och som gärna visar upp dem (lagom mkt). Med den kvinna skall jag testa att säga att hon har fina stora bröst och se vad som händer. Varför det? jo därför att jag aldrig gjort det då bröst aldrig varit en issue för mig och aldrig brytt mig om kvinnor som visar upp sina boobies, har till och med valt bort dem för att vara ärlig. Jag har genom åren betraktat dem som "posör" men jag har säkert haft fel...vem vet?!
  • Anonym (spännande)
    ShanghaiLily skrev 2010-04-02 20:16:49 följande:
    Skulle nån sagt att "du har så fina stora sensuella bröst" skulle jag ha tagit närmaste bordsduk och dragit över mig omedelbart! Det är inte alla som vill ha uppmärksamhet för sina bröst och för mig som har ganska stora bröst fast jag hellre vill ha mindre så skulle jag bli oerhört generad och nästan ta illa upp faktiskt. Det är ungefär samma sak som att säga till nån att den har en stor och fin rumpa och personen vill göra allt för att få häcken att se mindre ut för hon avskyr sin breda rumpa. Då blir det helt plötsligt inte en snäll kommentar längre. Om nån däremot skulle säga "schysst hylla" eller "oj! snygg klyfta! "eller nån annan kort men ärlig kommentar då skulle jag bli vansinnigt stolt och glad. Men spara på adjektiven. Tror inte nån går fram till en tjej och säger att hon har fina SMÅ bröst heller. Hoppas du förstår mitt syfte.
    ja just det, det är exakt vad jag har gjort, jag har gett en kvinna komplimanger för fina små bröst för jag älskar dem, klart det funkar när det är ärligt menat.
  • Anonym (D)

Man behöver ju inte säga något om storleken öht, räcker ju med att säga "vilka underbara/vackra/sensuella/heta bröst du har".

• redneck girl
    Anonym (D) skrev 2010-04-08 18:34:44 följande:
    Man behöver ju inte säga något om storleken öht, räcker ju med att säga "vilka underbara/vackra/sensuella/heta bröst du har".
    ja det kan ju vara bäst;)
  • Anonym (D)
    redneck girl skrev 2010-04-08 20:15:52 följande:
    ja det kan ju vara bäst;)
  • kkone

Stora bröst är det bästa på kvinnan. Grattis till dom som har kvinnor med stora bröst, är riktigt avis.

• redneck girl
    kkone skrev 2010-04-09 11:08:35 följande:
    Stora bröst är det bästa på kvinnan. Grattis till dom som har kvinnor med stora bröst, är riktigt avis.
    tack för det;)
  • Anonym (spännande)

Vad är så kul med stora bröst, jag är en rumpkille och vill bli lite klokare på er {#lang_emotions_djavulsk}

• Anonym (anonymisen)
    Anonym (spännande) skrev 2010-04-09 11:22:08 följande:
    Vad är så kul med stora bröst, jag är en rumpkille och vill bli lite klokare på er
    vad är kul med rövar då;)
  • Anonym (D-kupan)

Jag går gärna i urringat och får blickar från både män och kvinnor! Härligast när man står och pratar med nån som kikar neråt en snabbis och inte tror att man märker det! Upphetsande att tänka att de blir kåta och fantiserar *hehe*
    På krogen får man ofta kommentarer eller att de bara tittar gillande, rynkar ögonbrynen,ler och säger *mmm*

• Anonym (spännande)
    Anonym (anonymisen) skrev 2010-04-09 11:23:28 följande:
    vad är kul med rövar då;)
    inte alla rövar men vissa är runda och välformade med djup mellan skinkorna, antar att det motsvarar en sexig "cleavage" mellan brösten. man kan kyssa, slicka och nafsa på den. Särar man på skinkorna så kommer det fram både en härlig mus och anus som man kan ta hand om med fingrar, tunga och penis...och få dess ägarinna att stöna av välbehag...behöver jag säga mer om vad som är kul med rövar?
  • Anonym (spännande)

Men nu var det en tråd om stora bröst, jag får väl anta att man kan göra liknande saker med bröst, smecka, slicka, nafsa. Knulla mellan dem och spruta men det blir mer för mig och lär inte får dess ägarinna att stöna lika skönt. puss på er....

• Anonym (B-kupa)
    kkone skrev 2010-04-09 11:08:35 följande:
    håller med.............
  • UPC
    Anonym (B-kupa) skrev 2010-04-10 10:24:47 följande:
    håller med.............
    det är inte alltid lika positivt..
    Men det ser ju ganska fint ut :)
  • Anonym (Loa)
    Anonym (missi) skrev 2010-02-18 15:25:43 följande:

Mina var väl rätt stora förr innan jag fick barn. 70dd och jag är rätt liten så dom var inte direkt proportionerliga. Stod rätt ut och var som två handbollar

Jag fick alltid uppmärksamhet, på stan, i skolan, på krogen.

Det händer nästan varje helg att nån kom fram på tjejtoan och frågade om mina tuttar var äkta, och många ville känna också

En gång när jag var utomlands låg jag och solade topless på en luftmadrass rätt långt ut på vattnet. Förbisimmande kommer ett par, där tjejen börjar kommentera mina tuttar (hon trodde väl inte jag kunde svenska) och sa typ "thooomas, thoomas, tycker du hennes tuttar är fina? erkänn att du tycker mina är små och hennes är mycket snyggare? dom bara KAN ju inte va äkta..." osv. Killen bara mumlade till svar.

Gissa om hon blev paff när jag började prata svenska med lillasyrran, haha!

Jag gillade uppmärksamheten.

Tyvärr, har jag inga tuttar kvar nu efter graviditet och amning. Suck och vrååål.

Bara två tomma skrynkliga hängtuttar.

• holidodi
    Anonym (missi) skrev 2010-02-18 15:25:43 följande:

Mina var väl rätt stora förr innan jag fick barn. 70dd och jag är rätt liten så dom var inte direkt proportionerliga. Stod rätt ut och var som två handbollar
    Jag fick alltid uppmärksamhet, på stan, i skolan, på krogen.
    Det händer nästan varje helg att nån kom fram på tjejtoan och frågade om mina tuttar var äkta, och många ville känna också

En gång när jag var utomlands låg jag och solade topless på en luftmadrass rätt långt ut på vattnet. Förbisimmande kommer ett par, där tjejen börjar kommentera mina tuttar (hon trodde väl inte jag kunde svenska) och sa typ "thooomas, thoomas, tycker du hennes tuttar är fina? erkänn att du tycker mina är små och hennes är mycket snyggare? dom bara KAN ju inte va äkta..." osv. Killen bara mumlade till svar.
    Gissa om hon blev paff när jag började prata svenska med lillasyrran, haha!

Jag gillade uppmärksamheten.
    Tyvärr, har jag inga tuttar kvar nu efter graviditet och amning. Suck och vrååål.
    Bara två tomma skrynkliga hängtuttar.

Härligt att någon kvinna kan vara stolt över sina stora bröst. Det är inte vanligt direkt.
Svar på tråden stora bröst