• Anonym (anonymisen)

stora bröst

Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!

• Svar på tråden stora bröst
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (Sanna) skrev 2010-02-25 20:46:00 följande:
    Jag tänker också "göra mig av med" mina när jag är klar med barnafödandet. Är uppe i HH-kupa (är 1.75 lång, väger 72kg och tränar mkt så jag är INTE tjock)  nu och det är f-n inte kul. Jag har aldrig gillat att ha urringat eller gå i bikini just för att killarnas blickar har en tendens att hamna i en viss nivå. Och skulle man någon gång ta på sig en klänning med urringning så får man istället onda blickar av tjejer som tror att man gör sig till, trots att de har likadana kläder själva. Kan jag rå för att jag har mer "fyllning"??För mig finns det bara minus med stor byst och det gör mig så ont när tjejer som är jättefina går och opererar sig, särskilt om man tränar mycket! Varför vill man frivilligt ha mer att kånka på när man inte behöver? Om man tex. tränar löpning som jag gör så är de garanterat bara i vägen. Jag har fått en operation beviljad en gång när jag var yngre och tror inte det blir några problem sen heller. De har inte direkt blivit mindre och den här gången tänker jag inte fega ur!
    Glömde skriva att min sambo älskar dem och kommer bli ledsen i ögat när jag opererar dem men han älskar mig och vill såklart inte att jag ska gå runt och ha ont i ryggen så det får han leva med!
  • UPC
    Jag tänker också "göra mig av med" mina när jag är klar med barnafödandet. Är uppe i HH-kupa (är 1.75 lång, väger 72kg och tränar mkt så jag är INTE tjock)  nu och det är f-n inte kul. Jag har aldrig gillat att ha urringat eller gå i bikini just för att killarnas blickar har en tendens att hamna i en viss nivå. Och skulle man någon gång ta på sig en klänning med urringning så får man istället onda blickar av tjejer som tror att man gör sig till, trots att de har likadana kläder själva. Kan jag rå för att jag har mer "fyllning"??För mig finns det bara minus med stor byst och det gör mig så ont när tjejer som är jättefina går och opererar sig, särskilt om man tränar mycket! Varför vill man frivilligt ha mer att kånka på när man inte behöver? Om man tex. tränar löpning som jag gör så är de garanterat bara i vägen. Jag har fått en operation beviljad en gång när jag var yngre och tror inte det blir några problem sen heller. De har inte direkt blivit mindre och den här gången tänker jag inte fega ur!
    Det är viktigt att man är nöjd med sina bröst!
    Och det spelar ingen roll om de är stora eller små.

Viktigt att man är bekväm!
  • Anonym (BIG)
    Jag tänker också "göra mig av med" mina när jag är klar med barnafödandet. Är uppe i HH-kupa (är 1.75 lång, väger 72kg och tränar mkt så jag är INTE tjock)  nu och det är f-n inte kul. Jag har aldrig gillat att ha urringat eller gå i bikini just för att killarnas blickar har en tendens att hamna i en viss nivå. Och skulle man någon gång ta på sig en klänning med urringning så får man istället onda blickar av tjejer som tror att man gör sig till, trots att de har likadana kläder själva. Kan jag rå för att jag har mer "fyllning"?? För mig finns det bara minus med stor byst och det gör mig så ont när tjejer som är jättefina går och opererar sig, särskilt om man tränar mycket! Varför vill man frivilligt ha mer att kånka på när man inte behöver? Om man tex. tränar löpning som jag gör så är de garanterat bara i vägen. Jag har fått en operation beviljad en gång när jag var yngre och tror inte det blir några problem sen heller. De har inte direkt blivit mindre och den här gången tänker jag inte fega ur!
    samma här!! Fick en op beviljad när jag var 20 år men då vågade jag inte ta steget. Blev så skrämd av läkaren om vad som kunde gå fel och tänkte att jag i framtiden ville kunna amma. När jag sedan fick barn och inte kunde amma för att brösten för FÖR stora ångrade jag att jag tänkte så när jag var 20. Brösten blev så hårda och stora så barnen kunde inte inte få tag om jag inte låg ner och ammade. Första barnet gav jag upp, det blev för psykiskt påfrestande att kämpa med amningen och jättebrösten. Med andra barnet låg jag ner och ammade i 5 månader. Den dagen jag kan gå på Lindex och HM och handla snygga underkläder, då kommer jag att vara såååå lycklig.

Håller med dig. Tycker det är så synd att unga tjejer opererar sig när de har fina normala bröst. Jag kan däremot förstå tjejer som mer eller mindre är totalt platta. Men om man har små normala bröst och opererar sig för att få D eller större kupa tycker jag det är beklagligt. Jag förstår ATT de gör det, men det är synd!
  • Tonx

Ja, vad är egentligen stora bröst?
    Att bara gå efter kupstorleken säger inte mycket egentligen. D-kupa på en kan vara "litet" medan det på en annan kan vara jättestort.
    Jag har D men inte fasen är mina bröst speciellt stora

• Anonym (BIG)
    Anonym (Sanna) skrev 2010-02-25 20:47:24 följande:
    Glömde skriva att min sambo älskar dem och kommer bli ledsen i ögat när jag opererar dem men han älskar mig och vill såklart inte att jag ska gå runt och ha ont i ryggen så det får han leva med!
    Känner igen det där. Min man hade nog helst sett att jag behöll mina med, men jag tror inte att han kommer att känna så när han ser mig in action när jag har mindre bröst som jag trivs med. Jag kommer dessutom ruinera mig på snygga underkläder.
  • Tessaa89
    Humlan0406 skrev 2010-02-25 20:18:10 följande:
    I agree En fråga bara, har du opat dina? Du behöver inte svara om du vill, men dom såg så fina ut
    nopp det har jag inte men ska göra det så fort jag får chansen =)
  • Tonx
    Tessaa89 skrev 2010-02-25 20:53:26 följande:
    nopp det har jag inte men ska göra det så fort jag får chansen =)
    Men varför? Dom ser ju jättefina ut!
  • ellenerika
    Tonx skrev 2010-02-25 20:52:35 följande:
    Ja, vad är egentligen stora bröst? Att bara gå efter kupstorleken säger inte mycket egentligen. D-kupa på en kan vara "litet" medan det på en annan kan vara jättestort. Jag har D men inte fasen är mina bröst speciellt stora
    Ja, sant.. Jag har också D-kupa, ibland c.. Men Jag tror nog mina är mer "normala" än stora.. :) om man nu kan säga att nått är de..
  • Tessaa89
    Tonx skrev 2010-02-25 20:55:37 följande:
    Men varför? Dom ser ju jättefina ut!
    tack =P

Jag skulle vilja fylla ut dom lite =)
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (BIG) skrev 2010-02-25 20:53:22 följande:
    Känner igen det där. Min man hade nog helst sett att jag behöll mina med, men jag tror inte att han kommer att känna så när han ser mig in action när jag har mindre bröst som jag trivs med. Jag kommer dessutom ruinera mig på snygga underkläder.
    Jag med!!
Svar på tråden stora bröst