• Anonym (anonymisen)

stora bröst

Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!

• Svar på tråden stora bröst
  • östersund90

jag vill också ha stora brööööst!

• Anonym
    Lindu81 skrev 2010-02-23 12:36:20 följande:
    Du har ganska stora problem i livet va?
    Absolut inte
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-22 22:08:24 följande:
    Typiskt feta personer som älskar sina stooora (lååånga) bröst Tror att det är komplimanger de får men det är bara en bekräftelse på hej vad fet du är!
    Haha, humor. Långa tuttar är fint på sitt sätt.

Själv tycker jag dom där smala beniga tanterna man ofta ser på badhuset är lite värre. Ofta har dom lite skrynkligt löst skinn överallt utom på magen den är alltid lite utspänd på nåt sätt. och så har dom så äcklig klen kutryggig hållning. Och sen har dom alltid SMÅ långa tuttar. Ibland med långa kraftiga hårstrån runt bröstvårtorna.

Sen ser det även löjligt ut med alla plattbröstade som svankar allt dom har och skjuter fram sina små tuttar och drar bak axlarna samtidigt så dom ser ut som ankor, bara för att dom måste framhäva det lilla dom har.

Nä, långa tuttar på en stor kropp blir grymt snyggt i en proffsig push-up!
  • Anonym
    redneck girl skrev 2010-02-23 12:20:03 följande:
    och anonym var du ju tvungen att vara.typiskt en fegis.och ja jag älskar mina stora långa bröst....och inte är jag mager heller.men jävlar vad skönt och trevligt jag har med dom.
    Uuhhh behåll det för dig själv! Hela omgivningen behöver inte se dem
  • Anonym
    Disan skrev 2010-02-23 12:38:42 följande:
    Jag gillar självklart (?) när min partner tar på dem, biter i dem eller nafsar, men är inte överförtjust i uppmärksamheten på det sättet. Jag skaffade stora bröst för att jag tycker att det är snyggare än att ha små, för MIN skull. Har inte mycket sexuellt över det hela utöver att jag mår bättre i sängen när brösten är stora jämfört med när de är små. Kan ju bli glad när jag får komplimanger för dem, men bryr mig eg inte nämnvärt. Som sagt, de finns där för att jag skall se snygg ut, inte för att killarna skall kunna leka med dem
    Det är bra stor skillnad på stora bröst och stora långa feta bröst!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-23 14:03:37 följande:
    Det är bra stor skillnad på stora bröst och stora långa feta bröst!!!
    Stora bröst och feta bröst är i princip samma sak om dom inte är gjorda av implantat, eftersom brösten består mest av fett. Om dom är långa och hängiga är dock en annan sak, det kan dom bli vare sig dom är stora eller små.

Nån som har svårt att hänga med?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-23 14:05:57 följande:
    Stora bröst och feta bröst är i princip samma sak om dom inte är gjorda av implantat, eftersom brösten består mest av fett. Om dom är långa och hängiga är dock en annan sak, det kan dom bli vare sig dom är stora eller små.Nån som har svårt att hänga med?
    Nån som tar åt sig!! hahahahahahaha ägd!
  • FrökenSwe
    Anonym (F-arn) skrev 2010-02-23 12:42:42 följande:
    Är 156cm lång, väger 45kg och har naturligt f-kupa. De är inte slappa på nåt sätt, utan fasta, runda och inte det minsta hängiga. Men jag HATAR dem så otroligt mycket. Vill så gärna förminska dem, men vet inte om det är möjligt att ta bort så mycket som jag vill.Vill ha b-c nånting.
    Precis samma här! Jag hatar hatar hatar dom iaf!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-23 14:16:07 följande:
    Nån som tar åt sig!! hahahahahahaha ägd!
    Ägd? Pinsamt, så säger min nioåriga son också. Han säger även fettcoolt åt sånt som är bra.

Nåt säger mig att du har fett små bröst.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-23 14:22:47 följande:
    Ägd? Pinsamt, så säger min nioåriga son också. Han säger även fettcoolt åt sånt som är bra. Nåt säger mig att du har fett små bröst.
    Bara för att du är gammal som gatan och inte inser att dina glamdagar är ett minne blott (om de ens har existerat) storleken på min byst har noll betydelse i detta sammanhang! Att nervärdera din egen son ÄR pinsamt!  Men kanske är lätt hänt när man är en oldie och fett bitter! Och vet du vad noll gånger noll är? exakt så mycket bryr jag mig!!!
Svar på tråden stora bröst