• Anonym (anonymisen)

stora bröst

Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!

• Svar på tråden stora bröst
  • Maryestelle01
    Tomtom skrev 2010-02-22 15:17:47 följande:
    Svåra?
    Ja att knäppa knappar..dom bångnar och det ser ut som om man försökt tränga sig i något som allt för litet fast det är ens egna storlek. Boobisarna tar emot så vissa tröjor går inte riktigt att få ner över magen, utan dom åker upp om man  lyfter på armarna.
    Har fler exempel men typ så...
  • Tomtom
    Maryestelle01 skrev 2010-02-22 16:51:19 följande:
    Ja att knäppa knappar..dom bångnar och det ser ut som om man försökt tränga sig i något som allt för litet fast det är ens egna storlek. Boobisarna tar emot så vissa tröjor går inte riktigt att få ner över magen, utan dom åker upp om man  lyfter på armarna.Har fler exempel men typ så...
    Men beror inte det mycket på vilken typ av bh du har?
  • UPC
    Tomtom skrev 2010-02-22 18:19:30 följande:
    det är svårt att hitta bra bh-för stora tuttar..
    Men det viktiga är ett bra stöd! annars kommer inte ryggen klara av det. Sedan är det bra om man tränar ryggen lite mer..

Men det viktigt ligger att man köper rätt, och tröjer kan ser olika ut beroende på bh, hur tröjan syd..osv!!
  • Anonym (tuttlisa)

Jag gillar att få komplimanger, fast när någon full man skriker något med en sexuell underton är det avskyvärt och pinsamt. Det som är roligast och som jag kan leva längst på är "stulna" tittar då och då. Dem är en tillgång när man har sex just för att de kan användas till så mycket, gillar ex "bröstknull"som förspel. Sen är det upphetsande att mannen är upphetsad av brösten.

• Tomtom
    Anonym (tuttlisa) skrev 2010-02-22 18:36:06 följande:
    Jag gillar att få komplimanger, fast när någon full man skriker något med en sexuell underton är det avskyvärt och pinsamt. Det som är roligast och som jag kan leva längst på är "stulna" tittar då och då. Dem är en tillgång när man har sex just för att de kan användas till så mycket, gillar ex "bröstknull"som förspel. Sen är det upphetsande att mannen är upphetsad av brösten.
    Är du gift/sambo med någon som gillar stora bröst då?
  • Anonym (B-kupa)

Vad räknas som stora bröst?

• UPC
    Anonym (B-kupa) skrev 2010-02-22 18:53:14 följande:
    Vad räknas som stora bröst?
    Jag tror det ligger delvis i betraktarens ögon!
  • Maryestelle01
    Tomtom skrev 2010-02-22 18:19:30 följande:
    Nope...HM är värst..Dom gör kläder för modeller med minituttar. Eftersom jag har sillisar så behöver jag egentligen ingen BH alls...då som sitter där som ska i alla fall. Men det är så typiskt..när jag hade A så  fyllde jag inte ut, nu när jag har D får dom inte plats.. Hur F-n ska man se ut menar modeskaparna då?
  • UPC
    Maryestelle01 skrev 2010-02-22 19:19:17 följande:
    Nope...HM är värst..Dom gör kläder för modeller med minituttar. Eftersom jag har sillisar så behöver jag egentligen ingen BH alls...då som sitter där som ska i alla fall. Men det är så typiskt..när jag hade A så  fyllde jag inte ut, nu när jag har D får dom inte plats.. Hur F-n ska man se ut menar modeskaparna då?
    Klart.. det kan bli så.. tajt över bröskorgen.. sedan lös över magen.. känner igen det...
    *suckar*
Svar på tråden stora bröst