• Anonym (anonymisen)

stora bröst

Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!

• Svar på tråden stora bröst
  • Tomtom
    redneck girl skrev 2010-02-18 16:15:54 följande:
    låter ju inget vidare om någon gastar öj,du vad härliga stora lökar du har.....får jag klämma lite....
    Men om man sa -Ursäkta om detta låter konstigt, men du har underbart fina bröst!
  • redneck girl
    FrökenSwe skrev 2010-02-18 16:19:38 följande:
    Jag hatar att ha stora bröst verkligen hatar hatar hatar det!!! Skulle det inte va så dyrt så skulle jag göra något åt dem på en gång!!!
    och jag bara älskar mina;)
  • redneck girl
    Tomtom skrev 2010-02-18 16:20:07 följande:
    Men om man sa -Ursäkta om detta låter konstigt, men du har underbart fina bröst!
    sånt vill jag höra=)
  • FrökenSwe
    redneck girl skrev 2010-02-18 16:21:32 följande:
    och jag bara älskar mina;)
    good for you{#lang_emotions_sunny}
  • Tomtom
    FrökenSwe skrev 2010-02-18 16:19:38 följande:
    Jag hatar att ha stora bröst verkligen hatar hatar hatar det!!! Skulle det inte va så dyrt så skulle jag göra något åt dem på en gång!!!
    Vad är det du ogillar?
  • Anna Paulita

Jag önskar mest att mina var mindre, tycker det är besvärligt med stora bröst som innebär att en stor del av kläderna som finns att köpa ser slampiga ut på mig. U ringat går bort när man har E kupa, figursydda skjortor och blusar lika så. *trisst*

Jag vägrar bara vara mamma...
  • Anonym

Vad är stora?? Jag har liten c och dom ser inte så stora ut med kläder på men utan kläder gör dom det.

• Rumpetroll
    Anna Paulita skrev 2010-02-18 16:46:06 följande:
    Jag önskar mest att mina var mindre, tycker det är besvärligt med stora bröst som innebär att en stor del av kläderna som finns att köpa ser slampiga ut på mig. U ringat går bort när man har E kupa, figursydda skjortor och blusar lika så. *trisst*
    Men klart man kan ha U ringat. Ser inte slampigt ut alls. Jag har H kupa och har urringat alltid.
  • Anna Paulita
    Rumpetroll skrev 2010-02-18 17:09:37 följande:
    Men klart man kan ha U ringat. Ser inte slampigt ut alls. Jag har H kupa och har urringat alltid.
    Jag tycker att det ser slampigt ut, kort och gott. Tycker inte det är snyggt öht med djupa u rigningar och ett par tuttar som hänger ut.
    Jag vägrar bara vara mamma...
  • Rumpetroll
    Anna Paulita skrev 2010-02-18 17:12:28 följande:
    Jag tycker att det ser slampigt ut, kort och gott. Tycker inte det är snyggt öht med djupa u rigningar och ett par tuttar som hänger ut.
    Jaha, men man ska ju inte låta tuttarna hänga ut
Svar på tråden stora bröst