• Anonym (anonymisen)

stora bröst

Alla därute med stora bröst..berätta vad ni älskar att era män gör med dom.Gillar ni att få uppmärksamhet osv.BERÄTTA!

• Svar på tråden stora bröst
  • Rumpetroll
    MickeN1973 skrev 2010-02-26 15:24:44 följande:
    Då vet man ju inte om du är kåt eller om du bara fryser..
    Jag fryser inte ofta. Oxå har jag jacka på mig när jag e ute förståss.
  • Anonym (E-kupa)

Jag hatar mina bröst, och man får så sjukr ont i ryggen. jag hade besvär med ryggen redan innan brösten kom och det blev ju inte bättre...

• redneck girl
    Anonym (E-kupa) skrev 2010-02-26 15:30:38 följande:
    Jag hatar mina bröst, och man får så sjukr ont i ryggen. jag hade besvär med ryggen redan innan brösten kom och det blev ju inte bättre...
    om du har ont av dom så får du de väl fixade gratis.att förminska dom alltså...
  • Anonym (E-kupa)
    redneck girl skrev 2010-02-26 15:43:20 följande:
    om du har ont av dom så får du de väl fixade gratis.att förminska dom alltså...
    Jag försökte men mitt ena bröst vägde 50 g för lite dillade de om.. Nu har de dock krymt efter viktnedgång, så nu är det bara 2 tomma påsar typ..
  • Anonym (B-kupa)
    redneck girl skrev 2010-02-26 13:04:20 följande:
    jag själv skulle aldrig,aldrig operera tuttarna mina....möjligtvis om jag skulle lida av ont i ryggen pga av dom.huh,hemska tanke om känseln försvann i dom.älskar att få de smekta .....de vill jag inte vara utan.
    Klokt!
  • Anonym (Sanna)
    MickeN1973 skrev 2010-02-26 15:25:56 följande:
    Om du har dålig hållning... sträck på dig
    Jaa du det gör jag givetvis så gott det går. Men om jag strävar efter bästa möjliga hållning så innebär det att bröstet får en skjuts uppåt och att dra uppmärksamhet till den delen av min kropp är inget jag vill. De "syns" ändå om man säger så. Så automatiskt blir det så att jag inte går 100% rakryggad. Dessutom ÄR det tungt oavsett!
  • Anonym

Jag har stora och perfekta bröst och min största behållning av dem är att veta att män trånar efter dem utan att någonsin, ever, kunna få ta eller ens se mer av dem. Det känns bra.

• UPC
    Anonym skrev 2010-03-01 19:51:30 följande:
    Jag har stora och perfekta bröst och min största behållning av dem är att veta att män trånar efter dem utan att någonsin, ever, kunna få ta eller ens se mer av dem. Det känns bra.
    OM man är nöjd med sina bröst så är det bra ju. Men jag tycker det är viktigare att jag är nöjd med de själv än män som tränar efter dem!
  • redneck girl
    UPC skrev 2010-03-02 07:38:10 följande:
    OM man är nöjd med sina bröst så är det bra ju. Men jag tycker det är viktigare att jag är nöjd med de själv än män som tränar efter dem!
    viktigast är ju att man är nöjd själv.sen kan det ju vara ett pluss om någon gillar att spana in dom.
  • MickeN1973
    Anonym (Sanna) skrev 2010-03-01 19:35:14 följande:
    Jaa du det gör jag givetvis så gott det går. Men om jag strävar efter bästa möjliga hållning så innebär det att bröstet får en skjuts uppåt och att dra uppmärksamhet till den delen av min kropp är inget jag vill. De "syns" ändå om man säger så. Så automatiskt blir det så att jag inte går 100% rakryggad. Dessutom ÄR det tungt oavsett!
    Du väljer alltså att ha en hållning som en slashas  jösses... 
Svar på tråden stora bröst