• Sagalin

Gekås vol 14

Sagalin skrev 2010-03-25 07:10:06 följande:
    Är det någon som har koll på priserna på de hängade ljuslyktorna i marocansk stil. Jag kom på att på natten mellan lör-sön ställer vi fram klockan, så det borde vara ganska lugnt precis vid öppningstid, eller vad tror ni?
    puffar lite....
    villanordaker.blogspot.com
  • Pigelinen
    Sagalin skrev 2010-03-25 11:32:04 följande:
    I min blogg finns bild på en söt kappa jag köpte till dottern.
    åh den var söt. Dock har hon en kappa från i höstas (den finns på GeKås bloggen under september om jag inte minns fel... vi köpte den röda i filt).

Vilka fina påsktuppar du köpt och diskmedelsflaskan...hum jag som precis har köpt en EXAKT likadan för 60kr.
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Sagalin
    Pigelinen skrev 2010-03-25 11:40:38 följande:
    åh den var söt. Dock har hon en kappa från i höstas (den finns på GeKås bloggen under september om jag inte minns fel... vi köpte den röda i filt). Vilka fina påsktuppar du köpt och diskmedelsflaskan...hum jag som precis har köpt en EXAKT likadan för 60kr.
    Tack!
  • kobebis
    Pigelinen skrev 2010-03-25 11:22:20 följande:
    Vill så gärna hitta någon fin vårjacka till min tjej i typ 92.. har tjatat på bloggen nu i två veckor att de ska ut i butiken o ta kort men icke... så om någon vill kolla ett extra öga åt mig vore jag glad. Ska sälja den jacka som jag köpte i fjol på GeKås på en klädbytardag här i byn men vet inte vad jag ska ta för den... själv älskar jag den och vill inte sälja den för billigt för då kan jag hellre spara den ifall att om... men samtidigt gör de ju inget om man får en slant för den. (Bild finns i mitt galleri o i min blogg under april 2009, i galleriet under ullared en bit bak och där hon sitter i vittsippehavet). VAd ska jag sätta för pris???
    hmmm jättesvårt att sätta priser på en klädbytardag. Men min erfarenhet är att man ska lägga sig lågt annars får man  det inte sålt. Sålde precis en jacka (på klädbytardag) för 50 kr medans en skaloverall som jag hade satt 80 kr på inte blev såld. Fasstän att jackan kanske är värt mer så hade jag inte satt mer än 80 kr. Folk blir snåla vid sådana ställen och finns det en jacka som är billigare så tar de hellre den......
  • Lantani

Köpte en overall till sonen i september, men eftersom den var förstor, så har jag inte använt den mer än kanske 5 gånger i februari. Nu har jag sett att den har spruckit nere vid foten vid fodret, är de ens någon mening med att ta med den till ullared imorgon och höra ang reklamation? Har kvittot kvar kan tilläggas!

• Princess85

puffar min fråga... någon som vet om de har kakeldekor?

• Zessan84

Babyvakt på GEKÅS! Någon som har erfarenhet av den? Vilket märke och modell finns inne just nu? Har en kompis som ska dit imorgon, men jag vill googla lite innan jag ber henne köpa en.. =)

• skruttan35

vi köpte en Philips SCD361 babyvakt och den är nu snart 3år gammal och funkar perfekt! Sist vi var där fanns den kvar och det finns andra modeller oxå.

kostade 389:- på gekås

(¯`°?.¸ ღ William 11/7-07 & Alfred 29/4-09 ღ ¸.?°´¯) http://skruttan80.blogspot.com
  • Sagalin
    Lantani skrev 2010-03-25 12:12:45 följande:
    Köpte en overall till sonen i september, men eftersom den var förstor, så har jag inte använt den mer än kanske 5 gånger i februari. Nu har jag sett att den har spruckit nere vid foten vid fodret, är de ens någon mening med att ta med den till ullared imorgon och höra ang reklamation? Har kvittot kvar kan tilläggas!
    Jag reklamerade en av makens skjortor som gick sönder i kragen, jag behövde inte visa kvitto utan fick ett tillgodokvitto.
    Om overallen i övrigt inte ser använd ut dvs inte sliten i baken så borde du kunna reklamera den.
Svar på tråden Gekås vol 14