Gekås vol 14
Ja har kommit fram till att vi klarar oss med den tripp trapp vi har, ska måla den och lite så, för den är lite sliten. Får stå ut med att inte få den fina från ullared
Ja har kommit fram till att vi klarar oss med den tripp trapp vi har, ska måla den och lite så, för den är lite sliten. Får stå ut med att inte få den fina från ullared
Någon som vet vad ett släp till Bobby car kostar i Ullared? Och vad de där tygklädda skötunderläggen kostar?
n¨gon som vet om det finns VITA SKJORTOR OCH SVARTA KAVAJER till barn ?
Någon som har koll på om det finns ryggsäckar till barn i 6års åldern och vad dom kostar??
vi köpte en nalle puh ryggsäck till våran son och den kostade 59,95:- har för mig att de även hade med blixten mcqueen, spindelmannen och några flickvarianter
säljer dom sodastream kolsyrepatron vad kostar dom om man har inbytes`
imorgon blir det bussresa ner
Hej
ni om har trip trap stolen från ullared. Är den bra? Tänker mest så den är stabil om någon vill klättra upp och ner på den. Är det någon som kan jämföra den med stokke?
Är det någon som har koll på priserna på de hängade ljuslyktorna i marocansk stil.
Jag kom på att på natten mellan lör-sön ställer vi fram klockan, så det borde vara ganska lugnt precis vid öppningstid, eller vad tror ni?
Någon som har sett postlådorna i bloggen live?
De är ju så snygga... men rymmer de ett vanligt A4 brev eller tidningar/tidskrifter?
Och priset?
Jag är på let efter en snygg "postlåda" att ha inomhus i köket (som är i presis dessa färger) för att få bort posthögen som alltid hamnar på köksön....
är det någon som är uppdaterad om det kommit in vårkläder för barn ännu?