• Lysmasken

Gekås vol 14

Någon som vet om dom har hissgardiner i neutral färg & snygga gardiner?

• Ruso
    MrsMom skrev 2010-03-25 07:48:11 följande:
    är det någon som är uppdaterad om det kommit in vårkläder för barn ännu?
    O ja, vårkläder finns inne, både ytterkläder och lite annat mer vår och somrigt. Någon du speciellt söker?
  • halmstadbruden

Finns det mycket vår och sommarkläder till barn i strl 86-98 nu? Ska dit på lördag, hade varit kul om man kunde fynda lite till lilltjejen. Den här tripp trapp stolen som gekås har tillhör den deras bas sortiment eller det handlar bara om tur om den finns där när man själv är där? Nån som vet???? Tacksam för alla svar!

• Ruso
    Lantani skrev 2010-03-25 08:58:18 följande:
    Hur är det med sommarkläder? Som shorts och likande i strl 92.
    De hade i alla fall caprishorts när jag var där. Rätt så stora i storleken tycker jag. Men köpte just 92 till min son. Alfons pike tshirt köpte jag också. Tittade dock inte så jättemycket på just barnkläderna.
  • Kaerleksbarn
    Knallen12 skrev 2010-03-24 22:48:28 följande:
    Hej ni om har trip trap stolen från ullared. Är den bra? Tänker mest så den är stabil om någon vill klättra upp och ner på den.  Är det någon som kan jämföra den med stokke?
    Nu klättar ju inte min 6månaders i stolen
    Men kan helt klart säg att den är stabil, kan inte välta varken bakåt eller framåt!
    Så jag får nog säg den är värd mer än sitt pris...
  • Kaerleksbarn
    halmstadbruden skrev 2010-03-25 08:59:59 följande:
    Finns det mycket vår och sommarkläder till barn i strl 86-98 nu? Ska dit på lördag, hade varit kul om man kunde fynda lite till lilltjejen. Den här tripp trapp stolen som gekås har tillhör den deras bas sortiment eller det handlar bara om tur om den finns där när man själv är där? Nån som vet???? Tacksam för alla svar!
    Min kompis som jobbar på Gekås kom hit med stolen till mig förra veckan
    Hon sa att den "mest troligtvis" tillhör standardsortimentet nu som vagnar, vaggor osv.. men det va det dåliga svar hon fick av personalen för hon jobbar själv på Radioavdelningen så har inte koll på annat än det..
  • MrsMom
    MrsMom skrev 2010-03-25 07:48:11 följande:
    är det någon som är uppdaterad om det kommit in vårkläder för barn ännu?

Ruso (Visa endast)
    O ja, vårkläder finns inne, både ytterkläder och lite annat mer vår och somrigt. Någon du speciellt söker?

nää inte så , har en 2 mån bebi vill hanla lite i storlekarna uppåt=)
  • Pigelinen

Vill så gärna hitta någon fin vårjacka till min tjej i typ 92.. har tjatat på bloggen nu i två veckor att de ska ut i butiken o ta kort men icke... så om någon vill kolla ett extra öga åt mig vore jag glad.

Ska sälja den jacka som jag köpte i fjol på GeKås på en klädbytardag här i byn men vet inte vad jag ska ta för den... själv älskar jag den och vill inte sälja den för billigt för då kan jag hellre spara den ifall att om... men samtidigt gör de ju inget om man får en slant för den. (Bild finns i mitt galleri o i min blogg under april 2009, i galleriet under ullared en bit bak och där hon sitter i vittsippehavet).

VAd ska jag sätta för pris???

http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Sagalin
    Pigelinen skrev 2010-03-25 11:22:20 följande:
    Vill så gärna hitta någon fin vårjacka till min tjej i typ 92.. har tjatat på bloggen nu i två veckor att de ska ut i butiken o ta kort men icke... så om någon vill kolla ett extra öga åt mig vore jag glad. Ska sälja den jacka som jag köpte i fjol på GeKås på en klädbytardag här i byn men vet inte vad jag ska ta för den... själv älskar jag den och vill inte sälja den för billigt för då kan jag hellre spara den ifall att om... men samtidigt gör de ju inget om man får en slant för den. (Bild finns i mitt galleri o i min blogg under april 2009, i galleriet under ullared en bit bak och där hon sitter i vittsippehavet). VAd ska jag sätta för pris???
    I min blogg finns bild på en söt kappa jag köpte till dottern.
    villanordaker.blogspot.com
Svar på tråden Gekås vol 14