• jojojojojo

Gekås vol 14

en liten fråga, vet att det har frågats om det tidigare, men jag missade svaret!

hur e det med barnvakter? alltså sånna typ walkie talkis, som man lägger en hos barnet å har en själv, vilka märken har dem å vad ligger dem ca i pris?

BF 2010-06-28
  • väntar4an 2010

det är ungefär samma pris som Ikeas mellan 299-500:- kollade efter det när jag vär där men tyckte Ikeas/ clasolsson var billigare 199:-- 299:-

Emelie-010224 Albin-060520 Dante-080426 Idun-100104
  • Snuttjulla

ojojoj, jag ska få åka till ullared! Jag har lurat ihop mina svägerskor och min mamma på en "tjejresa" så till helgen ska vi åka! Och vilken himla tur att man har så stor bil, så vi får plats! (har minibuss!) Finns det verkligen lurvjackor igen???

• väntar4an 2010
    Snuttjulla skrev 2010-04-05 12:12:54 följande:
    ojojoj, jag ska få åka till ullared! Jag har lurat ihop mina svägerskor och min mamma på en "tjejresa" så till helgen ska vi åka! Och vilken himla tur att man har så stor bil, så vi får plats! (har minibuss!) Finns det verkligen lurvjackor igen???
    japp i massa färger
    Emelie-010224 Albin-060520 Dante-080426 Idun-100104
  • mm m

var någon som frågade om bussresor. När jag åkt har det inte varit någon begränsning. jag hade med mig egna märkta säckar att stoppa påsarna i (de delade ut på bussen också, men visste inte det, sen avr det lättare att se vilka som var mina eftersom det var en annan färg)

de flesta hade några säckar (som man stoppade påsarna i)
    åacka noga och ta ömtåliga saker inne. vi var ute ganska snabbt så vi fick in våra skaer under bussen, de packade tills det var fullt och resten fick man ta inne.

så när vi plackat in gekås påsarna gick vi i de andra affärerna och hade de sakerna inne.

var skittråkigt och tröttsamt att åka buss.

• Snuttjulla
    väntar4an 2010 skrev 2010-04-05 12:16:23 följande:
    japp i massa färger
    nu vet jag att detta är svårt att spekulera i, men nån som vågar sig på hur prognosen ser ut för att det kommer finnas till helgen?
  • Ekorrfamiljen
    jenniebebisimars skrev 2010-04-05 11:43:32 följande:
    Jo förresten...De kommer visst ha gymnastik 1 gång i veckan med...Ska man köpa shorts & t-shirt till henne då eller ska hon ha en sådan "badräkts modell" (hoppas ni förstår vad jag menar )
    På sonens dagis (han är 4 år snart) byter de inte om till gympan (eller röris som det kallas) utan de har sina vanliga kläder allihop.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • maggan75
    jenniebebisimars skrev 2010-04-05 11:43:32 följande:
    På lördag åker jag & en kompis till Ullared ååå vad denna vecka kommer gå saaaakkktttaa.... Jo min tjeja hon börjar hos dagmamma nu i maj...Då är hon 1 år & 2 månader...Tänkte höra lite med er...Regnkläder på Gekås...Erfarenheter...bra, dåliga?Är de stora i storleken...Overall eller 2 delat?Sedan tänkte jag på stövlar...Köper ni det på skoaffären åxå...Skor överhuvudtaget är det bra pris på barnskor på skoaffärem vid Gekås...?Alla tips mottages tacksamt på vad man kan behöva mer hos sin dagmamma...Jo förresten...De kommer visst ha gymnastik 1 gång i veckan med...Ska man köpa shorts & t-shirt till henne då eller ska hon ha en sådan "badräkts modell" (hoppas ni förstår vad jag menar )
    På tösens dagis (hon är 4 år) byter de om och duschar  efter röris / gympa  min tös har shorts och t-shirt men en del har gympa dräkt så det är nog efter eget tycke ..... men du kan ju kolla med dagiset om de byter om .......
  • jenniebebisimars
    maggan75 skrev 2010-04-05 14:22:42 följande:
    På tösens dagis (hon är 4 år) byter de om och duschar  efter röris / gympa  min tös har shorts och t-shirt men en del har gympa dräkt så det är nog efter eget tycke ..... men du kan ju kolla med dagiset om de byter om .......
    tack för tipset...ska kolla med dagmamman hur de gör innan jag åker...
Svar på tråden Gekås vol 14