Gekås vol 14
en liten fråga, vet att det har frågats om det tidigare, men jag missade svaret!
hur e det med barnvakter? alltså sånna typ walkie talkis, som man lägger en hos barnet å har en själv, vilka märken har dem å vad ligger dem ca i pris?
en liten fråga, vet att det har frågats om det tidigare, men jag missade svaret!
hur e det med barnvakter? alltså sånna typ walkie talkis, som man lägger en hos barnet å har en själv, vilka märken har dem å vad ligger dem ca i pris?
det är ungefär samma pris som Ikeas mellan 299-500:- kollade efter det när jag vär där men tyckte Ikeas/ clasolsson var billigare 199:-- 299:-
ojojoj, jag ska få åka till ullared! Jag har lurat ihop mina svägerskor och min mamma på en "tjejresa" så till helgen ska vi åka! Och vilken himla tur att man har så stor bil, så vi får plats! (har minibuss!) Finns det verkligen lurvjackor igen???
var någon som frågade om bussresor. När jag åkt har det inte varit någon begränsning. jag hade med mig egna märkta säckar att stoppa påsarna i (de delade ut på bussen också, men visste inte det, sen avr det lättare att se vilka som var mina eftersom det var en annan färg)
de flesta hade några säckar (som man stoppade påsarna i)
åacka noga och ta ömtåliga saker inne. vi var ute ganska snabbt så vi fick in våra skaer under bussen, de packade tills det var fullt och resten fick man ta inne.
så när vi plackat in gekås påsarna gick vi i de andra affärerna och hade de sakerna inne.
var skittråkigt och tröttsamt att åka buss.
Har de mammakläder på Gekås?