• Miah21

Gekås vol 14

GuteCarra skrev 2010-05-13 12:43:14 följande:
    Såg i Ullared bloggen att dom har resesäng. Nån som vet pris på den och madrassen?
    Resesängen kostade 299 el 399 när jag var där i går och madrass kostade 129.
    Mamma till Julia, 100126
  • Miah21
    Bli pappa 2009 skrev 2010-05-12 17:51:19 följande:
    Hej.Är de någon som vet om dom har mycket fina sommarkläder till pojkar och flickor i storlek 92?Om de är nån som har bilder så vill jag gärna se... ska ev åka till ullared i helgen men vet om de är värt.Hur har dom de med regnkläder till pojkar i storlek 86/92?
    Jag tyckte att de fanns mycket fint i de storlekarna. Men alla har ju olika smak. Men de fanns mycket i dom storlekarna.
    Mamma till Julia, 100126
  • Krabbolina
    Bli pappa 2009 skrev 2010-05-12 17:51:19 följande:
    Hej. Är de någon som vet om dom har mycket fina sommarkläder till pojkar och flickor i storlek 92? Om de är nån som har bilder så vill jag gärna se... ska ev åka till ullared i helgen men vet om de är värt. Hur har dom de med regnkläder till pojkar i storlek 86/92?
    Jag var där förra veckan och tycker faktiskt inte att de har så mycket roliga kläder till pojkar, det enda jag köpte i strl 92 var en sk pippitröja.

Det enda som jag hade kunnat tänka mej köpa annars var jeans, för det hade de rätt fräcka. Men strl 86 i byxor är alldeles för stort till Lukas.

Regnkläder fanns det gott om! I olika modeller och prisklasser.
  • Bambusa

kan skcika en ventil från en oöppnad mugg om du vill? eller, ja lär ju öppna den för å ta loss såklart {#lang_emotions_laughing} men oanvänd iaf.. köpte på mig några och har inte använt alla än... klarar mig mer än väl med en mindre.. lika gärna som att den ska ligga i låda sen..

Ruso skrev 2010-05-12 14:05:24 följande:
    Min son har dessa billiga muggar och har aldig haft problem att få ut något... men alla antispillmuggar är ju så att de måste suga ut drickan, men barnen brukar ju lära sig rätt snabbt tycker jag. Däremot är vi mästrar på att tappa bort den där ventilen när vi diskar dem, så nu har jag massor av muggar och bara en ventil...suck... blir väl att köpa ett par till nästa gång
  • Bli pappa 2009

Oki... vad bra att de finns mycket fint...

Vad är de för bra leksaker som man kan handla till en 1,5 år flicka?

• Ruso
    Bli pappa 2009 skrev 2010-05-13 14:55:39 följande:
    Oki... vad bra att de finns mycket fint...Vad är de för bra leksaker som man kan handla till en 1,5 år flicka?
    Fischer Price littel people och duplo är ju perfekt!!
    Eller en liten docka, dockvagn... sandleksaker, pekböcker.
    Tycker det finns massor!
  • Bambusa

min dotter är 16månader, och vi köpte en massa sandlåde-leksaker, sandlåda, rutchkana, pool, mjukisbil som åker efter man dragit den bakåt.. fanns massor av mer saker ja hade velat köpa med, men utrymmet i bilen tog slut, likaså pengarna i plånboken, hehe..

Bli pappa 2009 skrev 2010-05-13 14:55:39 följande:
    Oki... vad bra att de finns mycket fint... Vad är de för bra leksaker som man kan handla till en 1,5 år flicka?
  • Greksmurfen
    HN79 skrev 2010-05-12 14:56:57 följande:
    Nån som vet om de brukar ha leksaks dammsugare på gekås och isf vad de kostar? Hittar inga i pristråden
    jo det finns  ...kommer inte ihåg pris rnt 50-150kr
    mamma till Maximilian född 081028
  • Madeleine

Hur var det idag på gekås? Hysteriskt mycket folk eller. Tänkte åka på Lördag, undra vilken dag som är värst...

• AochJsMamma
    Madeleine skrev 2010-05-13 16:18:41 följande:
    Hur var det idag på gekås? Hysteriskt mycket folk eller. Tänkte åka på Lördag, undra vilken dag som är värst...
    imorgon enligt Gekås, värsta dagen under kristi flygare helgen, ca 20 000 besökare
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Gekås vol 14