• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Madeleine skrev 2010-05-13 16:18:41 följande:
    Hur var det idag på gekås? Hysteriskt mycket folk eller. Tänkte åka på Lördag, undra vilken dag som är värst...
    Idag var det kö in ibland,inne var det ganska trångt men ok. Iofs så fanns det gott om människor som blir taggade av att det är trångt och kör fram som idioter med sina kundvagnar. Mina hälsenor har fått stryk flera ggr idag och jag har lika många gånger skällt ut dessa stackars hysteriska människor

Dock ska jag tillbaka imorgon vilket jag nämnde till kassörskan på Sko-Boo som kontrade med att råda mig att stanna hemma
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Elins mamma 2010
    Smultronhjärta skrev 2010-05-13 18:50:26 följande:
    Idag var det kö in ibland,inne var det ganska trångt men ok. Iofs så fanns det gott om människor som blir taggade av att det är trångt och kör fram som idioter med sina kundvagnar. Mina hälsenor har fått stryk flera ggr idag och jag har lika många gånger skällt ut dessa stackars hysteriska människor Dock ska jag tillbaka imorgon vilket jag nämnde till kassörskan på Sko-Boo som kontrade med att råda mig att stanna hemma
    När jag var där förra helgen tyckte jag att alla var så hänsynsfulla med sina kundvagnar, körde inte på en och stod sällan i vägen. Men då var det i och för sig inte så jättemycket folk
    BF 100904 - Längtar!
  • Madeleine
    Smultronhjärta skrev 2010-05-13 18:50:26 följande:
    Idag var det kö in ibland,inne var det ganska trångt men ok. Iofs så fanns det gott om människor som blir taggade av att det är trångt och kör fram som idioter med sina kundvagnar. Mina hälsenor har fått stryk flera ggr idag och jag har lika många gånger skällt ut dessa stackars hysteriska människor Dock ska jag tillbaka imorgon vilket jag nämnde till kassörskan på Sko-Boo som kontrade med att råda mig att stanna hemma
    Haha hon sa det va? Ja dom vet nog vad dom talar om. Tror jag åker på lördag istället. Om man är där kl 07.00 kanske man kan göra sitt effektivt i tre timmar och åka sen när de flesta kommer...
  • helmag

jag tänkte göra tvärt om åka så vi är där vid 11-12 och sen ha em där inne. vi bor över i stuga så vi ska även in på söndag. {#lang_emotions_cool}

• Ruso

Smultronhjärta - eller annans om vet..

Hur ligger det till med de tvådelade peekaboo skalsetten?
    Har fortfarande inte kommit iväg som jag skulle, och det börjar bli kris här hemma...
    Skulle haft grön i 122 och lila eller rosa i 110, vet du hur läget är?

• jessica1979

Någon annan som har skaloverall/set som har spruckit? Vår overall har spruckit på insidan båda benen typ vid sömmen. Det borde väl gå att reklamera eller? Nån om vet om dem har förkläde till barn och vart isf?

• t0va
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-13 19:02:36 följande:
    När jag var där förra helgen tyckte jag att alla var så hänsynsfulla med sina kundvagnar, körde inte på en och stod sällan i vägen. Men då var det i och för sig inte så jättemycket folk
    Får se hur det blir nästa vecka när jag ska dit, kanske ska montera ett sånthär horn på rullstolen så tanterna flyttar på sig. Jag är svårt allergisk mot folk som ställer sig mitt i gången med sina vagnar och vägrar flytta på sig trots att jag ropar och drar dem i kläderna. En tant blev jättesur när jag drog henne i tröjan, hade ropat ett par gånger innan.

Eller så får svägerskan gå först med vagnen och plöja väg. Inte lätt när man sitter ner och inte syns. Har dem cykelflaggor på ullared? ;)

Nu har jag gått igenom pristråden och gjort en inköpslista, får hoppas att vi hittar endel fynd åt bebis. Jättebra med en pristråd så det går att se ungefär vad det ligger i för prisklasser och vad som kan finnas.
  • Elins mamma 2010
    t0va skrev 2010-05-13 20:21:51 följande:
    Får se hur det blir nästa vecka när jag ska dit, kanske ska montera ett sånthär horn på rullstolen så tanterna flyttar på sig. Jag är svårt allergisk mot folk som ställer sig mitt i gången med sina vagnar och vägrar flytta på sig trots att jag ropar och drar dem i kläderna. En tant blev jättesur när jag drog henne i tröjan, hade ropat ett par gånger innan. Eller så får svägerskan gå först med vagnen och plöja väg. Inte lätt när man sitter ner och inte syns. Har dem cykelflaggor på ullared? ;) Nu har jag gått igenom pristråden och gjort en inköpslista, får hoppas att vi hittar endel fynd åt bebis. Jättebra med en pristråd så det går att se ungefär vad det ligger i för prisklasser och vad som kan finnas.
    det går säkert bra, annars får din svägerska gå före som du skrev
    BF 100904 - Längtar!
  • Smultronhjärta
    helmag skrev 2010-05-13 19:43:44 följande:
    jag tänkte göra tvärt om åka så vi är där vid 11-12 och sen ha em där inne. vi bor över i stuga så vi ska även in på söndag.
    Är det mycket folk så är det då som det är mest kö in{#lang_emotions_dreamer}
    Ruso skrev 2010-05-13 19:50:23 följande:
    Smultronhjärta - eller annans om vet.. Hur ligger det till med de tvådelade peekaboo skalsetten? Har fortfarande inte kommit iväg som jag skulle, och det börjar bli kris här hemma... Skulle haft grön i 122 och lila eller rosa i 110, vet du hur läget är?
    Såg inga idag,kollade iofs inte såå noga men de är iaf flyttade om de finns kvar
    jessica1979 skrev 2010-05-13 20:05:55 följande:
    Någon annan som har skaloverall/set som har spruckit? Vår overall har spruckit på insidan båda benen typ vid sömmen. Det borde väl gå att reklamera eller? Nån om vet om dem har förkläde till barn och vart isf?
    Solklar reklamation! Det brukar finnas förkläde med Bamse på iaf
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Gekås vol 14