• UnDeuxTrois

Gekås vol 14

Thegran skrev 2010-05-16 11:45:55 följande:
    ska köpa lite smågrejer att ha med på en lång flygresa i höst, som ska roa en då 2 årig tjej.Har ni tips på saker som finns på GeKås som kan vara lämpliga?tänkte på sån där bok med klistermärken, finns det? det ska vara sådana man kan ta bort och flytta.Ä också ute efter en rittavla, alltså en sån i plast som man ritar på med en liten plastpenna och sedan kan sudda på.
    Ja, det finns massor av pysselböcker med klistermärken, Hello Kitty, Bamse, Disnesyprinsessorna osv. Har för mig att de kostar 15-25 kr.

Rittavlor har funnits tidigare åtminstone, men det kanske finns någon annan som har mer aktuell info om det?
  • jojojojojo
    Idizen skrev 2010-05-16 18:21:33 följande:
    josefin1986: vet du vad det var för modell? alltså modellnummer?!
    Doro BM-46

står det på kvittot iallafall
    BF 2010-06-28
  • Thegran
    UnDeuxTrois skrev 2010-05-16 17:58:07 följande:
    Ja, det finns massor av pysselböcker med klistermärken, Hello Kitty, Bamse, Disnesyprinsessorna osv. Har för mig att de kostar 15-25 kr.Rittavlor har funnits tidigare åtminstone, men det kanske finns någon annan som har mer aktuell info om det?
    Tack för svar!
    ska åka i juli först, men filar redan på inköpslistan ;)

campingen var fullbokad men vi har bokat stuga på en hästgård 2 km bort. Ska på bröllop ett par mil utanför ullared så kombinerar det med shopping :)
  • jojojojojo

de hade en annan doro modell oxå, å nån philips men jag vet inte model, eftersom jag bara va ute efter en enkel, då jag inte tror vi kommer att andvända den jätte mycket eftersom vi bara bor i en trea, å det e mest nu på sommaren som jag vill ha den som vi e ute på uteplatsen...

BF 2010-06-28
  • Idizen

oki... =) tack för svar, får se om där är någon annan som vet, vill nog ha lite mer avancerad eftersom vi kommer använda den rätt mycket, bor i hus med två våningar och bäbisen kommer sova där uppe och vi där nere. =)

• ÄlskarMina

spjälskydden där-hur ser de ut och pris?

·¨`*·.¸¸.*Nova juni-04, Pyret dec-10*.¸¸.·*¨`·
Svar på tråden Gekås vol 14