• BimBim o Knorrans Mamma

Gekås vol 14

Sitter hemma med barnen o har tråkigt och kom på att vi kan ju åka till gekås o shoppa lite i brist på annat. tar lite mer än 2 timmar dit från oss. Så går jag in o kollar webbkameran nu för säkerhets skull o dra åt h-vete vad folk!!!!
    Kö in tom. Fy! Blir till att hitta på nåt annat ja! Haha...

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Jocke & Isa ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Dinosaurie
    BimBim o Knorrans Mamma skrev 2010-05-14 11:15:05 följande:
    Sitter hemma med barnen o har tråkigt och kom på att vi kan ju åka till gekås o shoppa lite i brist på annat. tar lite mer än 2 timmar dit från oss. Så går jag in o kollar webbkameran nu för säkerhets skull o dra åt h-vete vad folk!!!!Kö in tom. Fy! Blir till att hitta på nåt annat ja! Haha...
    Ja idag är väl en av de värsta dagarna på året att åka dit har jag hört {#lang_emotions_wink}
  • isabellesmamma

Vi tänkte också åka, men förstår att det är otroligt mycket folk idag så vi hoppar nog över det... Undra om det kommer vara enormt mycket folk imorgon också, eller om det är just den här klämdagen som det är så mycket besökare under.

Älskade Isabelle 080726
  • Dinosaurie
    isabellesmamma skrev 2010-05-14 12:23:04 följande:
    Vi tänkte också åka, men förstår att det är otroligt mycket folk idag så vi hoppar nog över det... Undra om det kommer vara enormt mycket folk imorgon också, eller om det är just den här klämdagen som det är så mycket besökare under.
    Jag har för mig att jag läst att hela helgen brukar det vara mkt folk, men just klämdagen är värst. Jag chansar och åker nog imorgon {#lang_emotions_smile}

Och även om det är mkt folk och man får köa in så tycker jag att det brukar funka rätt bra när man väl kommit in iaf...

Och köer vid kassorna har jag nog aldrig varit med om, kanske bara en eller två framför.. Visst, lite tid tar det ju eftersom Gekåsvagnarna sällan är halvfulla {#lang_emotions_wink}
  • MissMurrig

Någon som vet vad en barngrind(trappgrind) kostar?

Vet ni hur det brukar vara den 20e med folk och så? Barnbidrag o allt.... 
  • GuteCarra
    Kaerleksbarn skrev 2010-05-14 08:02:00 följande:
    Resesängen kostade 289kr i aug men nu i april kostade den vist 329kr..
    Tack för svarat. Då blir de inte så mycket billigare än jysk som kostar 399:-
  • Bambusa

vi va där den 20e förra månaden, och de va lugnt.. värre vid 25-27e..

MissMurrig skrev 2010-05-14 13:22:54 följande:
    Någon som vet vad en barngrind(trappgrind) kostar? Vet ni hur det brukar vara den 20e med folk och så? Barnbidrag o allt.... 
  • Moonlight83

Vi funderar på att åka den 20:e,22e eller 23:e.,20=barnbidrag och torsdag och 22 och 23 helgen efter barnbidraget.När skulle ni åka?

Pris på Lära gå stol någon?

• Smultronhjärta
    Moonlight83 skrev 2010-05-14 18:16:32 följande:
    Vi funderar på att åka den 20:e,22e eller 23:e.,20=barnbidrag och torsdag och 22 och 23 helgen efter barnbidraget.När skulle ni åka? Pris på Lära gå stol någon?
    Jag hade nog åkt 20:e

Gåstolen kostar 329 tror jag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Gekås vol 14