• Elins mamma 2010

Gekås vol 14

ÄlskarMina skrev 2010-05-16 19:06:10 följande:
    spjälskydden där-hur ser de ut och pris?
    det finns ett med nalle puh för 139 kr. Vi köpte inget för jag har läst på fl att gekås spjälskydd inte är så bra..
    BF 100904 - Längtar!
  • 737 dagar
    Miraklet09 skrev 2010-05-16 11:09:28 följande:
    hur såg den för 2200kr ut? jag har en vagn därifrån babyboom med svängbara hjul, liknar brio vagnarna, jag tycker isf att den är bra, MEN det finns bara i svart. Vi har varit super nöjda med vagnen, sittdelen är lite skopad med och där har min dotter vart väldigt kräsen i början att ligga i sån, så vagnen var pefekt redan vid 6månader, man kan vända sitsen oxså. enda nackdelen är väll plasthjulen.... Annars är den kanon tycker jag =)
    Den har lite mindre hjul där fram än där bak.. nu hade den liggdelen på. Jag tycker svart är fint så för mig funkar ju det ^^ Köpte ni den alltså när hon var 6 mån?
    Tack för svaret :)
  • Elins mamma 2010
    enligt pristråden finns det ett spjälskydd för 119 kr också. Vet inte hur det ser ut.
    BF 100904 - Längtar!
  • ÄlskarMina

tack för svar! Tycker bara spjälskydden i barnaffärerna är sjukt dyra eller hur? 

·¨`*·.¸¸.*Nova juni-04, Pyret dec-10*.¸¸.·*¨`·
  • Elins mamma 2010
    ÄlskarMina skrev 2010-05-16 19:29:47 följande:
    tack för svar! Tycker bara spjälskydden i barnaffärerna är sjukt dyra eller hur? 
    ja de är jättedyra! vi ska köpa ett på IKEA, tror det kostar 129
    BF 100904 - Längtar!
  • jojojojojo
    jag köpte på gekås, finns bild i galleriet, dock e det egentligen till för spjälsäng men jag satte det i vaggan, tror det kostade 99:-

vitt med gråa prickar på

bebisen har inte kommit än, så jag kan inte tala om hur det funkar, men antar att det funkar som alla andra spjälskydd
    BF 2010-06-28
  • AochJsMamma

ang spjälskydd så är det nog höjden på dem som många ser som negativt,, de är i likehet med Ikeas rätt låga. Annars hade jag lätt köpt ett, priset är ju super o de finns i enfärgat i massa olika färger vilket ju är bra om man som mig vill ha ett som matchar även mönstrade påslakan. Vi köpte ett vitt på Babyproffsen, babydan eller nåt sånt..dyrt men högt vilket jag ville ha..

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • charmmiss

synd att de inte har john lennons spjälskydd där längre, den är jättefin i kvalitén. köpte det för 4 år sedan på gekås, tror det kostade 119 kr och 99 kr för bäddsetet. i babyaffären gick samma set för 1000kr

• Line80

Ingen som vet priset på bära barn sjalen som finns på bild i bloggen?

♥♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥♥ BF aug/sept 2010 ♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14