• Smultronhjärta

Gekås vol 14

jessica1979 skrev 2010-05-13 21:32:05 följande:
    Smultronhjärta, min klippa Vet du kanske var i varuhuset man hittar förklädet också?
    Bland barngrejerna vid leksakerna-såg ett litet sött kitt med kockmössa,förkläde och en grytvante tror jag att det var i.
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Ruso
    Smultronhjärta skrev 2010-05-13 21:29:27 följande:
    Är det mycket folk så är det då som det är mest kö in Såg inga idag,kollade iofs inte såå noga men de är iaf flyttade om de finns kvar Solklar reklamation! Det brukar finnas förkläde med Bamse på iaf
    typiskt i så fall... om någon är där i morgon så rapportera gärna om ni ser skalset i 110 och 122... bra att veta vad som finns....
  • Moonlight83

Någon som har pris på Lära gå stol och lära gå vagn?

Vet inte riktigt vad denna grej heter men den ska tydligen ångkoka och göra pure av egengjord barnmat typ 3 i 1 från phillips.Någon som vet vad jag menar och vad den kostar? Såg den på ullared för ett år sedan men minns inte vad den kostade.

• Linnea85

Hej!

Såg i pristråden att de hade Bamse-kulramar på Gekås.
    Har de inga gamla vanliga, hederliga också tror ni? :) Pris i så fall?

• Krabbolina
    Moonlight83 skrev 2010-05-14 02:53:18 följande:
    Någon som har pris på Lära gå stol och lära gå vagn? Vet inte riktigt vad denna grej heter men den ska tydligen ångkoka och göra pure av egengjord barnmat typ 3 i 1 från phillips.Någon som vet vad jag menar och vad den kostar? Såg den på ullared för ett år sedan men minns inte vad den kostade.
    Philips avent har en kombinerad ångkokare och mixer om det är den du menar, men jag har ingen aning om den finns på Ge-kås eller vad den kostar.

En onödig pryl enligt mej då man lika gärna kan köpa en ångkoksinsats på ikea för typ 30 spänn tror jag, sen mosar man med mixer eller med gaffel. Stoppar purén i iskubslådor, när den fryst stoppar man maten i burkar.
  • Kaerleksbarn
    GuteCarra skrev 2010-05-13 12:43:14 följande:
    Såg i Ullared bloggen att dom har resesäng. Nån som vet pris på den och madrassen?
    Resesängen kostade 289kr i aug men nu i april kostade den vist 329kr..
  • Dinosaurie

Alltid lika kul när man kommer upp för rulltrappan med vagnen som sitter fast i bandet och det är tvärstopp längst upp.. Där ryker nog några hälsenor varje år {#lang_emotions_tongue_out}

• Dinosaurie

Någon som hittat nåt fint från Ordning och Reda föresten? Vart i varuhuset kan man hitta de sakerna?

• winters
    Baxter1 skrev 2010-05-14 08:51:15 följande:
    Någon som hittat nåt fint från Ordning och Reda föresten? Vart i varuhuset kan man hitta de sakerna?
    Förra veckan köpte jag en väska/ryggsäck i denim o svart läder för 79,95 kr och en jättepraktisk svart reseplånbok för 39,95 kr. Det fanns även en annan denimväska. Allt jag hittade fanns på väskavdelningen, men jag kanske missade något! :)
    Oscar 091001
  • Dinosaurie
    winters skrev 2010-05-14 08:53:21 följande:
    Förra veckan köpte jag en väska/ryggsäck i denim o svart läder för 79,95 kr och en jättepraktisk svart reseplånbok för 39,95 kr. Det fanns även en annan denimväska. Allt jag hittade fanns på väskavdelningen, men jag kanske missade något! :)
    Oki, då ska jag titta där! tack så mkt för snabbt svar {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Gekås vol 14