• annavia

Gekås vol 14

Någon som vet vad en Babyliss icurl kostar?

• t0va

Någon som har tips till en förstagångsullaredare med vän? Jag och svägerskan ska åka ner på torsdag och sist jag var där var jag 10år. Vi ska shoppa bebissaker i första hand men har ni bra tips på vad man ska tänka på så tar jag gärna emot det.

Ska man ta med egen dricka för att pausa eller finns det cafe att ta det lungt på? Ingen av oss är egentligen så förtjusta i shopping men vi ska sammla vuxenpoäng och en upplevelse :)

• Miraklet09
    737 dagar skrev 2010-05-16 19:13:51 följande:
    Den har lite mindre hjul där fram än där bak.. nu hade den liggdelen på. Jag tycker svart är fint så för mig funkar ju det ^^ Köpte ni den alltså när hon var 6 mån? Tack för svaret :)
    Jag ska se om jag hittar en bild om du vill så sätter ja in bilden här
    lättast så, se om det är den du menar?
    Isabelle
  • Miraklet09
    t0va skrev 2010-05-17 17:25:21 följande:
    Någon som har tips till en förstagångsullaredare med vän? Jag och svägerskan ska åka ner på torsdag och sist jag var där var jag 10år. Vi ska shoppa bebissaker i första hand men har ni bra tips på vad man ska tänka på så tar jag gärna emot det. Ska man ta med egen dricka för att pausa eller finns det cafe att ta det lungt på? Ingen av oss är egentligen så förtjusta i shopping men vi ska sammla vuxenpoäng och en upplevelse :)
    det finns fika inne i gekås, men de bruka va fullsmockade, men det är vad ja minns en automat som tar emot små mynt kaffe och läsk tror ja, om det inte e försäljning som innan, då e det som en kiosk på något av fiken
    Isabelle
  • Ruso

Nu KANSKE blir det av att åka på torsdag... barnbidrag och allt, men det får inte hjälpa... hoppas de flesta handlade av sig i helgen som var

Två saker är det jag _måste_ ha... men, är det någon som vet om det verkligen finns nu?:

Belville dockhus
    Två delade skalset i 110 och 122

... sedan är det presenter till en dotter som fyller 4 nästa vecka, presenter att ge bort och lite annat smått och gott...

• Ruso

Kom på en sak till... är på jakt efter ett sån där "vånings" fat, det skall vara vitt och det skall inte vara i porlin... finns sådant på Gekås, eller vet ni andra som har det. Helst inte jättedyrt, det skall vara i present till 4 åringen, som skall få massa bullar och kakor i tyg till födelsedagen

• Miraklet09
    nya vagnen ifrån gekås, tror den kostade 2200kr (samt en rosa brio sulky har vi med nu =) )

jag vet inte bästa bilderna, men det får duga sålänge,
    dottern e kinkig här hemma nu och ja ha öroninflamation o mår allmänt piss
    just nu, men här får ni bild ifrån våran nya vagn ifrån gekås med plasthjulen
    tror ja det var , man kan vända ligg och den seperata sittdelen framåt med,
    som andra vagnar, styret e sänkbart ej böjbart dock, liten varukorg under,
    men denna duger fint för oss, 2200kr sisst ja köpte den där..

sedan har vi såklart extra vagn med brio, sulky..

nedan e sittdelen men ska skaffa bättre bilder på sittdelen sen (hade en när
    den var ny uppakad men som sagt dottern e elite kinkig här hemma nu)

sittdelen på vagnen (ser om ja hittar eller tar bättre bild sen =) )
    Isabelle
  • Miraklet09

ps sittdelen är lutbar med ryggstödet (hela sitsen lutas bakåt, så benen hänger på liksom inskopningen i sitsen, (som brio och dem flesta moderna vagnarna)

min syster som hade köpt en brio vagn ångrade sig, denna är lättare och smididare
    att gå plats med i små bilar osv,
    den är lättkörd och låsbara hjul

Isabelle
  • 737 dagar
    Miraklet09 skrev 2010-05-17 18:35:15 följande:
    jag vet inte bästa bilderna, men det får duga sålänge, dottern e kinkig här hemma nu och ja ha öroninflamation o mår allmänt piss just nu, men här får ni bild ifrån våran nya vagn ifrån gekås med plasthjulen tror ja det var , man kan vända ligg och den seperata sittdelen framåt med, som andra vagnar, styret e sänkbart ej böjbart dock, liten varukorg under, men denna duger fint för oss, 2200kr sisst ja köpte den där.. sedan har vi såklart extra vagn med brio, sulky.. nedan e sittdelen men ska skaffa bättre bilder på sittdelen sen (hade en när den var ny uppakad men som sagt dottern e elite kinkig här hemma nu)
    Tack så jättemycket för hjälpen!! Det var den jag tänkte på. Vad skönt att veta att den är bra, då ska jag nog satsa på en sån när de blir dags.

Tror du att man kan byta plasthjulen till andra om man stör sig på de?
  • livet med barn

ska till gekås i sommar, nått tips på vad man ska/måste köpa när man är där?

sonen kommer då vara 5 månader
    ~ William 13/2 ~
Svar på tråden Gekås vol 14