• Miraklet09

Gekås vol 14

livet med barn skrev 2010-05-17 18:43:13 följande:
    ska till gekås i sommar, nått tips på vad man ska/måste köpa när man är där? sonen kommer då vara 5 månader
    solkräm kan vara bra tänka på nu?
    skjorts och sommarkläder om du inte redan köpt det,
    flaskor osv är LITE billigare än vanliga affäerna,
    men det är inte mycket längre tyvär,
    nappar och napphållare e billigt som tusan där, enligt mig iaf

sådär småsaker tycker ja e värt det, men vissa e bara överpriser

737 dagar skrev 2010-05-17 18:42:22 följande:
    Tack så jättemycket för hjälpen!! Det var den jag tänkte på. Vad skönt att veta att den är bra, då ska jag nog satsa på en sån när de blir dags. Tror du att man kan byta plasthjulen till andra om man stör sig på de?
    Jag har inte testat det :-P
     men det borde nog gå att byta ut dem :-P

Vsgd, så lite så, bra veta den finns kvar
    trodde den var förlorad, för funderade faktiskt på att köpa en extra
    senare när det dags för nr 2, bara den finns kvar då :-P

för ja total älskar den vagnen, dottern med, suffletten e skit bra, bara dra fram den
    om det är soligt, samt att ligg indelen duger bra länge med,
    om barnet vill ligga ner vill säga

jag skulle nog köpt den innan ja blev gravid med, för den äter inget bröd
    som min mamma brukade säga
    ja vile inte riskera att den inte fanns kvar sen
    Isabelle
  • 737 dagar
    Miraklet09 skrev 2010-05-17 18:58:05 följande:
    Jag har inte testat det :-P  men det borde nog gå att byta ut dem :-P Vsgd, så lite så, bra veta den finns kvar trodde den var förlorad, för funderade faktiskt på att köpa en extra senare när det dags för nr 2, bara den finns kvar då :-P för ja total älskar den vagnen, dottern med, suffletten e skit bra, bara dra fram den om det är soligt, samt att ligg indelen duger bra länge med, om barnet vill ligga ner vill säga jag skulle nog köpt den innan ja blev gravid med, för den äter inget bröd som min mamma brukade säga ja vile inte riskera att den inte fanns kvar sen
    Ja det har du nog iofs rätt i :) Man blir ju lite rädd att den ska försvinna, precis som alla andra bra grejjer. Kanske borde börja spara pengar till den nu och köpa så fort jag kan :) När var det du köpte din? Har fått för mig att vissa saker är ganska konstanta på Gekås.. kanske detta är en av de?
  • Smultronhjärta

Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på:
    http://www.zunblock.se/?pid=3
    (scrolla neråt)

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-05-17 19:14:02 följande:
    Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på: www.zunblock.se/ (scrolla neråt)
    Gick visst inte att länka rätt- syns under outlet/tröja kort ärm+shorts
  • Miraklet09
    737 dagar skrev 2010-05-17 19:10:19 följande:
    Ja det har du nog iofs rätt i :) Man blir ju lite rädd att den ska försvinna, precis som alla andra bra grejjer. Kanske borde börja spara pengar till den nu och köpa så fort jag kan :) När var det du köpte din? Har fått för mig att vissa saker är ganska konstanta på Gekås.. kanske detta är en av de?
    jag har för mig dottern var närmare 4månader nu är hon ca 9månade snart
    nästan 6månader sedan då alltså

Jag köpte bebis saker och hade hemma när vi planerade barn
    det blir mycket billigare såvis
    Isabelle
  • AochJsMamma
    Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på:www.zunblock.se/(scrolla neråt)
    åå sjysst, sånt hade jag velat ha till Alex!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • livet med barn
    Miraklet09 skrev 2010-05-17 18:58:05 följande:
    Jag har inte testat det :-P  men det borde nog gå att byta ut dem :-P Vsgd, så lite så, bra veta den finns kvar trodde den var förlorad, för funderade faktiskt på att köpa en extra senare när det dags för nr 2, bara den finns kvar då :-P för ja total älskar den vagnen, dottern med, suffletten e skit bra, bara dra fram den om det är soligt, samt att ligg indelen duger bra länge med, om barnet vill ligga ner vill säga jag skulle nog köpt den innan ja blev gravid med, för den äter inget bröd som min mamma brukade säga ja vile inte riskera att den inte fanns kvar sen
    solkräm behövs inte, dom får ju inte vara i solen första året men det andra va bra, tack =)
    ~ William 13/2 ~
  • winters
    Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på:www.zunblock.se/(scrolla neråt)
    Visst var det riktigt bra pris, såg den på Intersport förra veckan för 480 kr! :)
    Oscar 091001
  • Ruso
    Wow vilket pris!!!
    Vilka storlekar fanns?
  • Smultronhjärta
    Ruso skrev 2010-05-17 20:01:21 följande:
    Wow vilket pris!!! Vilka storlekar fanns?
    winters skrev 2010-05-17 19:48:41 följande:
    Visst var det riktigt bra pris, såg den på Intersport förra veckan för 480 kr! :)
    AochJsMamma skrev 2010-05-17 19:37:45 följande:
    åå sjysst, sånt hade jag velat ha till Alex!
    Ja såå bra pris-kanske därför sonen nu fick sin 3:e uppsättning uvkläder till i sommar Får hoppas på en varm sommar{#lang_emotions_dreamer}

Storlekar såg jag iaf från 74-104 men det kan mkt väl gå högre också,jag slutade leta när jag fick tag på 98/104. Det fanns även andra tvådelade UVkläder t ex hello kitty och spiderman.
Svar på tråden Gekås vol 14