• AochJsMamma

Gekås vol 14

Smultronhjärta skrev 2010-05-22 19:30:21 följande:
    Det hade du...eller ja nästan- fick tag på ett i den större storleken. När jag väl kom till kassan så såg jag att jag hade 2 stycken 98/104 istället för 2 stycken 86/92 så jag köpte den mindre till Greksmurfen och den större till dig. Men jag kan kika efter ett i mindre storlek nästa vecka om du vill?
    Bästaste du!!! Hellre det större än det mindre, har inget emot lite större solskyddskläder, har 104 i den från Hummel o den sitter som en smäck.. ÅÅ vad glad jag blir, du gjorde min kväll! {#lang_emotions_tongue_out} Skulle den vara tokstor så kanske jag kan få byta den med hjälp av Gekås, alternativt att jag behåller den till nästa sommar o försöker få tag på en mindre om du åker igen eller om jag nån gång själv kan komma iväg vilket jag så gärna vill... Tack än en gång! Tror jag har kvar dina uppgifter i inboxen eventuellt..inboxar asap.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Cacaoo

Hej tänkte höra ifall ni vet om de har t-shirts med texten Storasyster/Storebror på.
    Va på väg å beställa på nätet men ska till Ullared nästa vecka å om de har där så slipper jag att skicka efter de.

• Moonlight83

så surt,matstolen liknande tripp trappen var helt slut när vi var nere i går.Synd då vi inte heller åker så ofta.Men har läst tidigare i tråden att fler råkat ut för det.

• Thegran
    AochJsMamma skrev 2010-05-22 19:48:45 följande:
    Bästaste du!!! Hellre det större än det mindre, har inget emot lite större solskyddskläder, har 104 i den från Hummel o den sitter som en smäck.. ÅÅ vad glad jag blir, du gjorde min kväll!  Skulle den vara tokstor så kanske jag kan få byta den med hjälp av Gekås, alternativt att jag behåller den till nästa sommar o försöker få tag på en mindre om du åker igen eller om jag nån gång själv kan komma iväg vilket jag så gärna vill... Tack än en gång! Tror jag har kvar dina uppgifter i inboxen eventuellt..inboxar asap.
    zunblock seten är rätt små i strl. Jag har ett 98/104 hemma, dock med långärm och shorts. ärmarna på tröjan är lååånga men vikar man dem så sitter den bra på min tjej som har 86/92,. Shortsen sitter jättebra, men de tror jag kommer funka ett bra tag till ändå. De vi köpt nu har ju korta ärmar, det enda då är ju att ärmarna blir lite längre än vad de ska vara men det ser jag bara som positivt!

vet ju iof inte vad ditt barn har för strl, men jag rekomenderar absolut att gå upp en strl när man köper.
  • AochJsMamma
    Thegran skrev 2010-05-23 07:55:27 följande:
    zunblock seten är rätt små i strl. Jag har ett 98/104 hemma, dock med långärm och shorts. ärmarna på tröjan är lååånga men vikar man dem så sitter den bra på min tjej som har 86/92,. Shortsen sitter jättebra, men de tror jag kommer funka ett bra tag till ändå. De vi köpt nu har ju korta ärmar, det enda då är ju att ärmarna blir lite längre än vad de ska vara men det ser jag bara som positivt! vet ju iof inte vad ditt barn har för strl, men jag rekomenderar absolut att gå upp en strl när man köper.
    vilken tur då! För min son drar oxå 86/92, och jag gillar oxå att de går ner lite längre över ärmarna (var apotekspersonal som rekommenderade det förra sommaren när jag kikade på solskyddskläder hos dem). Så då tror jag att setet som Smultron köpt blir perfekt!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Thegran
    AochJsMamma skrev 2010-05-23 08:21:05 följande:
    vilken tur då! För min son drar oxå 86/92, och jag gillar oxå att de går ner lite längre över ärmarna (var apotekspersonal som rekommenderade det förra sommaren när jag kikade på solskyddskläder hos dem). Så då tror jag att setet som Smultron köpt blir perfekt!

det kommer bli blir utmärkt! :)
    Nu har jag ett set med lång ärm och ett med kort, känns bra inför höstens resa :)
    keps köpte jag på zunblocks egen rea i höstas.
    kanske hade det också funnits på gekås? nån som vet?

i slutet juli får jag åka och shoppa loss själv :) nån som vet om de brukar ha sommarkläder kvar då, både till barn o vuxna?
  • Jeffismamma

nån som sett några kickbikes eller sparkcyklar till en 5åring?

• Ruso
    Thegran skrev 2010-05-23 07:55:27 följande:
    zunblock seten är rätt små i strl. Jag har ett 98/104 hemma, dock med långärm och shorts. ärmarna på tröjan är lååånga men vikar man dem så sitter den bra på min tjej som har 86/92,. Shortsen sitter jättebra, men de tror jag kommer funka ett bra tag till ändå. De vi köpt nu har ju korta ärmar, det enda då är ju att ärmarna blir lite längre än vad de ska vara men det ser jag bara som positivt! vet ju iof inte vad ditt barn har för strl, men jag rekomenderar absolut att gå upp en strl när man köper.
    Tycker inte seten är små i storleken, dock är de ju tajta, så det går ju utmärkt att ta en större storlek. MIn son är 88 lång och lite mullig, tog 98/104 och de sitter jättebra tycker jag, gör inget alls att de är lite långa.
  • avilo
    TriciaN skrev 2010-05-22 15:43:19 följande:
    Barngrind, har gekås barngrindar? hade tänkt sätta upp en ut till köket sen, kan lika bra passa på att köpa :)Ha en trevlig helg:D

Undrar också?

Barngrind, har gekås barngrindar? hade tänkt sätta upp en ut till köket sen, kan lika bra passa på att köpa :)Ha en trevlig helg:D
  • Bambusa

när ja va där hade dom en annan stol med, graco, eller liknade, den modellen älskar vi, 5punktssele och bricka, skulle aldrig byta till nått annat!!!  köpte en på blocket när ja va gravid, och har använt den från 2½månad, då man kan fälla ner ryggstödet i viloläge!, och så sitter dom ju där dom sitter så man kan diska eller laga mat bredvid utan att dom klättrar.. sån modell rekomenderar ja absolut!!

Moonlight83 skrev 2010-05-23 00:51:35 följande:
    så surt,matstolen liknande tripp trappen var helt slut när vi var nere i går.Synd då vi inte heller åker så ofta.Men har läst tidigare i tråden att fler råkat ut för det.
Svar på tråden Gekås vol 14