• livet med barn

Gekås vol 14

Bambusa skrev 2010-05-21 21:39:59 följande:
    japp, en som är liknande teddykompaniets, två olika fanns d när ja va där förra månaden.. mjuka och gosiga!!
    vad bra! :D tack =)
    ~ William 13/2 ~
  • t0va
    livet med barn skrev 2010-05-21 21:37:41 följande:
    finns det snuttefiltar på gekås? sånna där med t.ex. pingus huvud och sen "tyg" resten liksom om nån fattar? =p det är liksom tygbiten som är "kroppen"
    jo, en blå, en rosa kanin och en beige med nalle har jag för mig att det fanns. Köpte en blå kanin, den är jättemjuk. Sammlar på teddykompaniets giraffsaker men bebis får en egen filt ;)
  • livet med barn
    t0va skrev 2010-05-21 22:30:38 följande:
    jo, en blå, en rosa kanin och en beige med nalle har jag för mig att det fanns. Köpte en blå kanin, den är jättemjuk. Sammlar på teddykompaniets giraffsaker men bebis får en egen filt ;)
    okej vad bra =), det blir ju iaf inte rosa för våran prins haha =)
    ~ William 13/2 ~
  • TriciaN

Hej alla gekås läsare!!
    Jag har lite frågor. Va på gekås för några veckor sedan men var hemskt stressad så fick inte med mig allt och hittade inte allt så på tisdag blir det en ny färd dit :)

- Angående plastad frotte, ligger de bland bebis sakerna eller var ligger den?
    Hur mycket kostar dee?

- Matstol, har gekås en matstol som är bra och billig och kan man också hitta denne bland bebis sakerna?

- Lekmobil, även denne hittade jag inte bland bebis sakerna men möjligt att den är där. Vet någon vad den kostar?

- Barngrind, har gekås barngrindar? hade tänkt sätta upp en ut till köket sen, kan lika bra passa på att köpa :)

Ha en trevlig helg:D

• Elins mamma 2010
    TriciaN skrev 2010-05-22 15:43:19 följande:
    Hej alla gekås läsare!!Jag har lite frågor. Va på gekås för några veckor sedan men var hemskt stressad så fick inte med mig allt och hittade inte allt så på tisdag blir det en ny färd dit :)- Angående plastad frotte, ligger de bland bebis sakerna eller var ligger den?Hur mycket kostar dee?- Matstol, har gekås en matstol som är bra och billig och kan man också hitta denne bland bebis sakerna?- Lekmobil, även denne hittade jag inte bland bebis sakerna men möjligt att den är där. Vet någon vad den kostar?- Barngrind, har gekås barngrindar? hade tänkt sätta upp en ut till köket sen, kan lika bra passa på att köpa :)Ha en trevlig helg:D
    Plastad frotté finns bland bebissakerna. Den kostade 19,95 när jag köpte den, inte så jättestora bitar då. Matstol finns en liknande tripptrapp som många i tråden varit nöjda med, den finns också bland bebissakerna.
    BF 100904 - Längtar!
  • Thegran

Åh, vad glad jag är! Kompisen fick tag i ett sunblock UV set till mig! :)
    129 kr, ord pris har väl varit 480 och sen har de väl kostat runt 250 på deras egen rea så ett riktigt fyndpris :)

• AochJsMamma
    Thegran skrev 2010-05-22 18:09:40 följande:
    Åh, vad glad jag är! Kompisen fick tag i ett sunblock UV set till mig! :)129 kr, ord pris har väl varit 480 och sen har de väl kostat runt 250 på deras egen rea så ett riktigt fyndpris :)
    vad kul, grattis får jag säga då! Hoppas jag oxå hade tur!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-05-22 19:14:39 följande:
    vad kul, grattis får jag säga då! Hoppas jag oxå hade tur!
    Det hade du...eller ja nästan- fick tag på ett i den större storleken. När jag väl kom till kassan så såg jag att jag hade 2 stycken 98/104 istället för 2 stycken 86/92 så jag köpte den mindre till Greksmurfen och den större till dig. Men jag kan kika efter ett i mindre storlek nästa vecka om du vill?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • molnen
    Thegran skrev 2010-05-22 18:09:40 följande:
    Åh, vad glad jag är! Kompisen fick tag i ett sunblock UV set till mig! :)129 kr, ord pris har väl varit 480 och sen har de väl kostat runt 250 på deras egen rea så ett riktigt fyndpris :)
    Är det dress eller byxa tröja ? lång eller kort ärm ? bild ?
  • Smultronhjärta
    molnen skrev 2010-05-22 19:31:52 följande:
    Är det dress eller byxa tröja ? lång eller kort ärm ? bild ?
    Finns att beskåda här
    http://www.zunblock.se/?pid=3

under outlet,kort ärm+shorts. Marin/rött med stjärnor
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Gekås vol 14