• Pernilla75

Gekås vol 14

Ruso skrev 2010-05-21 17:25:20 följande:
    Var verkligen jättedåligt med skalkläder i storlekar under 122... jag fick åka hem utan, men då letade jag 98, 110 och 122...
    Tack för hjälpen! :)
    Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 19:27:48 följande:
    Kollar till dig med
    thanx=)... säg t om ja ska fixa överföing innan lr ska vi ta det imorn.. lr hmmm den kommer nog inte förrens måndag =S e ju helg=S
    mamma till Maximilian född 081028
  • Ruso
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 18:00:01 följande:
    Åh det där Barbapappa hade jag behövt,skulle köpa det till en kompis men hittade bara i spjälsängstorlek..Hade iofs jäkligt bråttom då så jag letade kanske på fel ställe Istället hittade jag de urfina prickiga på motsatt sida och surade för att de i sin tur inte var i spjälsängstorlek
    Ja, jag såg de där... var nära att köpa ett svart med prickar, men sonen var med och fastnade (såklart) för bilarna då.... 
    Har dock inte öppnat, måste kolla kudde som passar, undrar om det var lite konstiga mått...
  • Ruso
    Thegran skrev 2010-05-21 18:55:00 följande:
    vilket UV set köpte du? såg du om det fanns kvar många sunblock uv set?en kompis ska dit i helgen o jag har skickat bud med henne :) hoppas hoppas att det finns kvar!!
    Jag köpte det där blå/röda med stjärnor, fanns inte jättemycket men en hel del. Gillade dock bäst ett grön/svart tvådelade(var väl samma märke), synd att de bara fanns i 74/80.
  • Thegran
    Ruso skrev 2010-05-21 20:14:37 följande:
    Jag köpte det där blå/röda med stjärnor, fanns inte jättemycket men en hel del. Gillade dock bäst ett grön/svart tvådelade(var väl samma märke), synd att de bara fanns i 74/80.

tack för svar! får se om rätt strl finns imorgon :) hoppas!
  • Thegran

är man hemskt löjlig om man sitter och är smått nervös för om det man vill ha finns kvar eller inte...? :)

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 19:22:52 följande:
    Köpte du rosa grejer då? Jag spanar till dig imorgon
    haha JAPP!!!!

Tackar för det!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Greksmurfen skrev 2010-05-21 19:26:58 följande:
    e det ngt du inte berättat;).......???smultron trevligt trevligt;).......
    hihi Nope!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • livet med barn

finns det snuttefiltar på gekås? sånna där med t.ex. pingus huvud och sen "tyg" resten liksom om nån fattar? =p det är liksom tygbiten som är "kroppen"

~ William 13/2 ~
  • Bambusa

japp, en som är liknande teddykompaniets, två olika fanns d när ja va där förra månaden.. mjuka och gosiga!!

livet med barn skrev 2010-05-21 21:37:41 följande:
    finns det snuttefiltar på gekås? sånna där med t.ex. pingus huvud och sen "tyg" resten liksom om nån fattar? =p det är liksom tygbiten som är "kroppen"
Svar på tråden Gekås vol 14