-
Det finns grindar! Vi har köpt och är jätte nöjda... de är svåra att öppna och så fort vi får besök så får vi demonstrera minst 10 ggr innan nån lyckas. Ingen risk att ungarna löser det! Kostade 349:- och det fanns så man kunde köpa till delar om man har väldigt breda dörröppningar
-
är det någon som vet om de har dynor till utomhusmöbler och vad de kostar i så fall? jag vill ha till sådana här vanliga trästolar, ni vet den här vanliga modellen med lite högre rygg och armstöd (inte för att armstöden påverkar så mycket ;)
-
någon som vet om dom ska spela in ullared den 20e juli? har ingen lust å va med i tv när vi är där haha
-
Någon som sett dom plånböckerna som fanns i bloggen för ett tag sedan som man kunde ha pass i? Hur verkar dom? Vad kostar dom?
Finns dom i överhuvudtaget kvar?
Är intresserad av dessa och jag åker ner till helgen. -
Någon som vet om det finns dagisryggsäckar?
Då menar jag liter mindre. -
Gaaah- vilken tur att jag oftast glömmer bort den där Gekåsbloggen
Nu blir det till att göra sig i ordning och åka dit idag igen
-
Det brukar finnas mindre ryggsäckar,jag var länge på jakt men lyckades inte hitta någon med bröstspänne på Gekås så vi köpte en på väskaffären utanföravilo skrev 2010-05-24 12:25:15 följande:Någon som vet om det finns dagisryggsäckar? Då menar jag liter mindre.
-
kan du kolla efter plånbok till pass om du är där? gärna pris färger, myntfack? kortfack?
-
Tack för svar!Smultronhjärta skrev 2010-05-24 12:49:51 följande:Det brukar finnas mindre ryggsäckar,jag var länge på jakt men lyckades inte hitta någon med bröstspänne på Gekås så vi köpte en på väskaffären utanför
Är det viktigt med bröstspänne? -
Nej kanske inte..Sonen går på utflykt några gånger i veckan med förskolan och då bär varje barn sin egen ryggsäck. Förskolan föredrar om man har bröstspänne på de mindre barnens ryggsäckar så att väskorna sitter på och inte glider ner över axlarnaavilo skrev 2010-05-24 13:28:37 följande:Tack för svar! Är det viktigt med bröstspänne?