• cec

Gekås vol 14

Barnvagnar finns det bra där?

• Kaerleksbarn
    eelina skrev 2010-07-20 00:08:24 följande:
    förresten.. kom på att vi ska köpa nya gardiner till dotterns rum och ska köpa något prinsess-tyg eller liknande.. nån som sett nått sånt på ullared?? så man vet innan man betalar dyrt för det här hemma. :)
    Min mamma köpte jättesöta prinsesspanelgardiner till vår dotter när hon va nyfödd,
    däremot inte på Gekås utan på City gross
  • Kaerleksbarn
    Peak skrev 2010-07-20 12:56:19 följande:
    Hur mycket är det resesängen kostar ca 300 kr eller?
    289kr i aug förra året men 329kr i april i år
  • 060810
    cec skrev 2010-07-20 21:08:48 följande:
    Barnvagnar finns det bra där?
    Min kompis har en med svängbara hjul hon köpt där som hon är supernöjd med. Man får liggdel och sittdel för 2199 kr tror jag det är. Men runt 2200 kr i a f.
    Regnskydd får man köpa till, men det kostar ju inte många kr där. :p
  • Kaerleksbarn
    060810 skrev 2010-07-20 17:07:25 följande:
    229 för åkpåsen stämmer! :) i a f igår! *asg*
    Det har den kostat sen aug förra året vad jag vet, då vi köpte alla bebissaker..
    så det gör den nog ett tag till
  • sarsparis
    cec skrev 2010-07-20 20:48:03 följande:
    Tusen tack! Finns det bra barnskor? Min tjej nöter ut alla skor på nolltid. Testar just nu Vincent men det är lite väl dyra (tycker jag). Kul till fint men ej till vardags.

Regnkläderna etc till barnen är du nöja med dem? Jag har en vild liten tjej som fyller 3 till hösten och en liten sparv som kommer ärva allt. =)
    I skoboo utanför gekås finns det jättebra skor, det är halvapriset på kavatskor bla.

regnkläderna vi har haft är toppen, det första setet fick lilleman ärva, det hade två kusiner haft innan på dagis, efter att sone haft det på dagis under hela hösten var det fortfarande i fint skick utan större slitnngar. det set han haft under våren har även det varit kanon, har hållit tätt och är inte det minsta slitet. kostade 179:- tror jag.

Köpte även förra hösten ett set med täckjacka och byxa för 249:- som också var jättebra.
  • Ruggugglan

Får lite ont i magen när jag läser hur mkt folk det har varit! Förvånad Ska dit på tisdag nästa vecka och tanken är att sonen, 6 månader, ska följa med. Tänkt oss planerade pauser m.m. Men hur lätt blir det om det är tonvis med lika shopsugna människor?

Amningsrum, finns det på Gekås? Har för mig att någon sa det, men minns inte helt hundra..

www.mousy.blogg.se
  • firepuzz

amningsrum finns det har jag för mig men att man får säga till i informationsdisken. kan ha ändrat men har för mig jag läste det sist jag var nere

• Moonlight83

Använde amningsrummet senast för 2 månader sedan.Finns nog bra ett.Fråga efter nyckel i informationsdisken inne i själva butiken där man bland annat kan skaffa gekåsbetalkort.Var jätet skönt at komma bort från allt folk då vi hade en 4 månaders med oss.

Svar på tråden Gekås vol 14