Gekås vol 14

Tacksam o hoppfull för svar

229 för åkpåsen stämmer! :) i a f igår! *asg*
Hur var läget på gekås idag? lika galet som i måndags? hade ju tänkt åka i dag men avstod, men nu har vi barnvakt även i morgon så kanske kan jag få med gubben bara det inte är lika galet där som i måndags.....
jag tror nog det är rätt galet där alla dagar nu.. industrisemester, barnbidrag, lön, ja allt kommer på en gång... så vilken dag man väljer spelar nog ingen roll nu.. men vad är vid öppning om du kan är mitt tips för då får du rätt bra parkering och kommer in innan alla busslaster kommer, för de kommer inte till öppningen..
Kul sida !! Jag ska dit i sommar...måste bra läsa allt ni skrivit. Misstänker att ni sett men om inte så finns det en broshyr att ladda ner på aftonbladet!!
För en som aldrig varit där och ska dit...
VAD MÅSTE JAG KÖPA? Är det något som man bara inte får missa till barnen och mig? =)
Länkade till den på min blogg ---> http://cillansvardag.blogspot.com/
Tusen tack! Finns det bra barnskor? Min tjej nöter ut alla skor på nolltid. Testar just nu Vincent men det är lite väl dyra (tycker jag). Kul till fint men ej till vardags.
Regnkläderna etc till barnen är du nöja med dem? Jag har en vild liten tjej som fyller 3 till hösten och en liten sparv som kommer ärva allt. =)
skor finns utanför själva butiken i så fall, men så billiga tycker jag inte de är.. har bara tittat snabbt, men hittade inget som föll i smaken varken prismässigt eller stilmässigt..