-
Kan du bara spana över babyutbudet och se om det är utplockat eller inte?Enensammamma skrev 2010-08-08 12:31:36 följande:Vi åker på Tisdag!!!! ååh längtar!
-
AbsolutLillfisenE skrev 2010-08-09 11:41:07 följande:Kan du bara spana över babyutbudet och se om det är utplockat eller inte?
-
Nån som vet om det finns avfuktare?
Plastad frotté? -
nån som vet om Gekås ståbrädor passar till Brio Duo?
Har för mig att dom ska passa till alla vagnar... -
ja det finns plastad frotté i olika storlekar.corax skrev 2010-08-09 12:53:19 följande:Nån som vet om det finns avfuktare?
Plastad frotté?
Avfuktare? menar du torrbollen? Det har jag sett i alla fall. -
Nej, jag tänkte en sån med sladd och behållare som man tömmer.Lisa1976 skrev 2010-08-09 14:02:18 följande:ja det finns plastad frotté i olika storlekar.
Avfuktare? menar du torrbollen? Det har jag sett i alla fall.
Vad kostar plastad frotté och vilken storlek? -
kolla pristråden, där står detcorax skrev 2010-08-09 15:41:42 följande:Vad kostar plastad frotté och vilken storlek?
-
hej! vi var där i lördags hitta massor!! på bebis hörnan fans det bra med grejer blev posetivt överraskad!
Stå bräda köpte vi för 149 kr som man kunde fästa på flera olika sorters vagnar, vi har en emma junga scooter som den nu sitter på, fanns en annan sort också.
lyckos er som har er shopping runda kvar! -
Den stora storleken på plastad frotté är 70x95 och de kostar 39,95:- st, den lilla minns jag inte då jag inte köpte några sådana.
-
En fråga, nån mer här som köpt vintersetet (jacka och byxa) av märket Abeko på ullared nyligen? Är det min son som är oproportionerlig är är de väldigt skumma i storleken? Köpte 104 då jag tyckte att byxorna i 98 såg så små ut, sonen är 2 ½ år och har mest strl 98 nu. Jackan är stoooor, byxorna är på gränsen för små....han får igen dom i midjan, men jag har svårt att tro att han kommer få igenom dom i mars, dessutom kändes de lite trånga över rumpan. Min son är inte särskilt rund av sig, visst han är inte smal heller utan rätt lagom.
Nån mer som kan berättar hur setet sitter på era barn? Det åker tillbaka iallfall, hoppas bara nån jag känner ska dit snart, annars får jag väl skicka dom, nån som vet vad det skulle kunna kosta ungerfär?