• Älska Livet

Gekås vol 14

Hej!
    Någon som vet ungefär hur mycket folk det blir på GeKås i veckan? Fortfarande massor, eller har det börjat lugna sig?

• Julia1234

Tänkte ta en sväng i veckan, någon som har varit där idag och kan berätta hur mycket folk det var? Borde ha minskat lite denna veckan?

• Trollungen03

Nån som varit i Ullared på senast tiden o sett om de har Bobbycar där? Vad kostar de?

• Kaerleksbarn
    New mum skrev 2010-08-08 21:57:27 följande:
    ingen som vet hur det är med skidbyxor och skiddress för vuxna herr? och hur det är med vinter ytterkläder till barn? Har dem mycket att välja på?
    Deras set från Finetex är jättebra skidset.. brukar ligga på omkring 400-500kr, köpte i aug förra året
  • Kaerleksbarn
    Bambusa skrev 2010-08-08 22:16:45 följande:
    nån här som har koll på dh´juravdelningen,närmare bestämt hundarnas hörna?? är ute efter en klövjeväska eller fler om dom är billiga.. så slipprer dom slåss om vem som ska bära godiset..Flört storlekar skulle vara intressant att veta med..
    Va ett djurinslag i bloggen nyligen med jackor, korgar och allt möjligt
  • Kaerleksbarn
    Älska Livet skrev 2010-08-09 19:59:53 följande:
    Hej!
    Någon som vet ungefär hur mycket folk det blir på GeKås i veckan? Fortfarande massor, eller har det börjat lugna sig?
    Jättejättemycket folk idag enligt en vän, lugnar sig först mot slutet av månaden när skolor kommit igång..
  • Kaerleksbarn
    Trollungen03 skrev 2010-08-09 22:33:18 följande:
    Nån som varit i Ullared på senast tiden o sett om de har Bobbycar där? Vad kostar de?
    Bobbycar kostar 299kr, lärt mig efter så många gånger det frågats i tråden
  • Älska Livet
    Kaerleksbarn skrev 2010-08-09 23:09:09 följande:
    Jättejättemycket folk idag enligt en vän, lugnar sig först mot slutet av månaden när skolor kommit igång..
    Ah ok! Tack! Då blir det att vänta nån vecka då!
  • Kimberly88
    Kaerleksbarn skrev 2010-08-09 23:09:55 följande:
    Bobbycar kostar 299kr, lärt mig efter så många gånger det frågats i tråden
    samma här Oskyldig, har även lärt mig att släpet kostar 199 Skrattande
  • Älska Livet

Någon som sett skaloverall i strl 92 på gekås nu?

Svar på tråden Gekås vol 14