• Thegran

Gekås vol 14

tjejligan skrev 2010-08-08 17:41:01 följande:
    Hej, vet någon om det finns dockvagnar med suflett (kombi eller liggvariant) och ca pris?
    japp. skrållans dockvagn och en annan variant, båda med suflett fanns iaf för ett par veckor sen.
    runt 250 kr styck tror jag det var.
  • tjejligan
    Thegran skrev 2010-08-08 19:48:35 följande:
    japp. skrållans dockvagn och en annan variant, båda med suflett fanns iaf för ett par veckor sen.
    runt 250 kr styck tror jag det var.
    Tack så mycketSkrattande!
  • Ruso
    GossarnasMor skrev 2010-08-08 19:42:22 följande:
    Hej, nu finns det bilder i alla möjliga vinklar i mitt galleri. Har du frågor så bara hojta
    Hm...det kommer inte upp något galleri alls... har du inställning så att vi alla får se?
  • GossarnasMor
    Ruso skrev 2010-08-08 20:35:37 följande:
    Hm...det kommer inte upp något galleri alls... har du inställning så att vi alla får se?
    Happ, nu har jag ändrat i mina inställningar. Hoppas det funkar nu
  • JuniMammaLKPG

har någon en prisuppgift på leksaksspis, typ brio eller micki eller liknande?

• Bubblan2
    GossarnasMor skrev 2010-08-08 19:42:22 följande:
    Hej, nu finns det bilder i alla möjliga vinklar i mitt galleri. Har du frågor så bara hojta
    Hur är det med framhjulen, vobblar de? :)
    När vagnen är ihopfälld, kan framhjulen bara vara i ett läge då eller går det att ha dem "lite hur som", hoppas att du förstår vad jag menar...
  • New mum

ingen som vet hur det är med skidbyxor och skiddress för vuxna herr? och hur det är med vinter ytterkläder till barn? Har dem mycket att välja på?

• lindalake
    New mum skrev 2010-08-08 21:57:27 följande:
    ingen som vet hur det är med skidbyxor och skiddress för vuxna herr? och hur det är med vinter ytterkläder till barn? Har dem mycket att välja på?
    skidkläder vet jag inte, men de har vinterjackor inne iaf. till barnen finns både jackor+byxor och overaller. inte så mycket att välja på tycker jag, men det beror ju på hur stort utbud man vill ha och hur kräsen man är. helt okej iaf
  • Bambusa

nån här som har koll på dh´juravdelningen,närmare bestämt hundarnas hörna?? är ute efter en klövjeväska eller fler om dom är billiga.. så slipprer dom slåss om vem som ska bära godiset..Flört storlekar skulle vara intressant att veta med..

• Enensammamma

Hoppas skalbyxan finns kvar imorgon!!

Någon som har erfarenheter av lager 157 skalkläder?

Svar på tråden Gekås vol 14