Gekås vol 14
Vilken dag är bäst att åka nu i aug?
Vilken dag är bäst att åka nu i aug?
Vi åker på Tisdag!!!! ååh längtar!
Har nu provat skalbyxorna. De var från Pick a boo såg jag nu, verkar var slitstarka och enligt lappen på skulle de var väldigt bra, waterproff coating, welded or sealed seems. Resår nere och band att ha under skorna, avtagbara hängslen. 99 kr kostade dom - känner mig nöjd!
122/128 var lite stora till tösen som kanske är 117/8 lång, men det fungerar bra pga resåret.
98/104 passade bra till lilltösen som är runt 104 lång, eller någon cm under/över... lite att växa i, håller nog i höst i alla fall. Lilleman som är typ 88/89 (tror jag, inte mindre i alla fall) lång fick 86/92 och den sitter också kanon.
Så, inte speciellt små i storleken, utan borde passa bra till barnets längd om man har "normallånga" ben.
Skulle dock vilja ha ett par i 110/116 också, om någon kan lyckas få tag i det...
Vill bara berätta för er att vi köpt deras BMX vagn sulky ( 595kr)och vi är skitnöjda med den
Det enda minus är att handtaget inte är höj och sänkbart men det är i rätt höjd till oss ändå så det behövs inte.
För övrigt är den lätt att köra, smidigt att fälla ihop och tar ingen plats alls, stor varukorg och fullt liggläge är kanon då sonen sover ute varje dag.
Bilder kan ordnas om någon är intresserad
Hej, vet någon om det finns dockvagnar med suflett (kombi eller liggvariant) och ca pris?
hur har dem det med vinterkläder? Skulle behöva skiddress till maken och barnen..har dem sånt nu eller är det för tidigt?
Den här frågan har säkert ställts tidigare men jag orkar inte leta igenom tråden.. Finns det nån här inne som vet om och i så fall hur mycket höst/vinter kläder det har kommit in till barn? Ska dit i morgon och handla till tösen.. Ja, och mig oxå såklart