Gekås vol 14
Menar såklart 25:e och 26:e oktober..
Menar såklart 25:e och 26:e oktober..
Är det någon som vet om deras "tripp trapp stol" är något att ha? Vi var där idag och tänkte köpa en, men så såg den så låg ut..?? Det var någon här som frågade om resesäng.. Har för mig den kostade 349 eller 399 när vi köpte en för ett tag sedan. Utan madrass.
Är det någon som har sätt om de säljer sådan här plast mat som man kan leka med. Plaj food tror jag det heter?
Ska åka till ullared på torsdag den 26e aug tror ni att det är mycket folk.
Om det är någon som vill ha något pris på någon vara så kan jag titta om ni vill.
Hör av er antingen här eller på min sida.
Tack för svaren om tripp trapp stolen! Kanske får bli en sådan då! Skiljer ju rätt bra i pris mot den äkta varianten Jag såg "plastmat" idag som man kan leka med. Ville köpa till sonen, men det fanns inget kul. Fanns en kundkorg i ministorlek med lite varor i, kostar 119kr. Sen fanns det bara nåt tråkigt paket som jag knappt kollade på, inget att ha alls. Jag ville haft nåt paket jag sett för länge sen med typ kycklingklubbor, majs och sånt, men det såg jag inga...
Någon som har koll på ytterkläder till barn?
Jag var nere för en månad sen ungefär och köpte en overall till sonen, men behöver en till som är lite mjukare eller hur man ska säga. Har en i typ vattenavstötande material. Behöver storlek 68 eller 74.
Är även ute efter en vinterjacka till honom i storlek 68. Det är helt omöjligt att hitta så tänkte om någon vet om det finns på gekås. )