• Norrskog

Gekås vol 14

cleo2000 skrev 2010-08-23 13:37:41 följande:
    Hej!
    Är på jakt efter LEGO Duplo bondgård/Zoo/flygplats... är det ngn som har tillgänglighet/prisuppgifter på det från Gekås? Hittade inte dessa i pristråden tyvärr...

Tack på förhand!

Eva
    Har för mig att bondgård eller zoo kostade något i stil med 129 kr när jag kollade i juli.  Är dock inte så säker.. Finns säkert någon annan som har koll!
  • Mrs X

Hej

Är det någon som vet när de brukar få upp julsakerna?

• Snuttjulla

hur ser det ut med leksaker och sånt? funderar på åka nästa vecka och julhandla, är det laddat för sånt än? förra året åkte vi i slutet på oktober, och det var ganskaämförde med hur det var i våras, inte alls lika mycket på våren...

• me1980

Resesäng!

Någon som vet om dom har resesäng till barn och hur mycket sängen kostar och väger?

• Faten86

Ska babyhandla på Ullared. Tips eller lista på vad man ska Köpa??

• cleo2000

me1980: Resesäng till barn finns, kommer dock inte ihåg vad den kostade. Men den var billig den med, som allt annat.
    Faten86: Babyhandling... allt finns att köpa på Gekås. o betydligt billigare där än i vanliga butiker. Kolla in dennat råd för prisex. www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

• HN79

De höll på att plocka fram julsaker i söndags så det är pågång

• Jenny26
    cleo2000 skrev 2010-08-23 13:37:41 följande:
    Hej!
    Är på jakt efter LEGO Duplo bondgård/Zoo/flygplats... är det ngn som har tillgänglighet/prisuppgifter på det från Gekås? Hittade inte dessa i pristråden tyvärr...

Tack på förhand!

Eva
    Jag tror att den stora flygplatsen kostade mellan 600-700kr men jag såg ingen stor bondgård där i Lördags.
    ♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • Dinosaurie

Ni som har koll, hur mycket folk brukar det vara just 26:e och 27:e..?
    Funderar på att åka i oktober, alltså mån-tis. Helgen efter borde det ju vara mkt folk..

Och en annan sak, någon som vet vad Alfons-overallen från bloggen kostar? Är den nåt att ha? Tyckte den var cool Glad Väntar första barnet vid årsskiftet och tänkte slå på stort och köpa det mesta på en och samma gång..

Svar på tråden Gekås vol 14