Gekås vol 14
Bara en massa papp kartonger som ungarna sliper sönder efter 5 min. Inte värt 119 spänn!
Sen ligger skiten över hela golvet hemma sen oxå

är det en sånt nallepuh spjalkedd som finns på gekås?? vad kostar den där då??
www.tradera.com/Ny-Disney-Nalle-Puh-Phu-Tigger-tiger-spjalskydd-NYTT-utrop-1-auktion_302562_117126148
Måste bara säga att jag är helnöjd med allt jag köpte senaste gången, men en sak tycker jag var skitdålig kvalité - babyspegeln som man ska ha i bilen!!!
Ni vet en sån man sätter bak för att ändå kunna se babyn i backspegeln. Fyrkantig modell, kostade 119 kr tror jag, och den var skit!! Går inte ens att se i den, för det är bara nån billig plastfilm som ska se ut som spegel, men bilden i den blir helt skev och konstig, mycket besviken... Nån mer som har den?
Fortfarande ingen som har sett regnoveraller där? Börjar bli lite panik med storleken på den gamla nu. Hade hoppats att de skulle fått in nya nu ju...
hur är det med skalkläder för vuxna?
Har börjat cykla och promenera en del och skulle behöva byxa och jacka som står emot lite vind och regn, men som samtidigt andas lite.
Finns det någon vänlig själ som ska till Gekås snart, som skulle vilja köpa 2 fleeceset och skicka till mig?!
Det vore guld värt, dom är ju så bra och jag hittar inget här som skulle kunna duga ist
Men för 200 kr set. http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=BARN_LFL_NED_BYX&shoptype=S
Men för 200 kr set. shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=BARN_LFL_N...