fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Alla är välkomna!

haha ja positiva tankar 
men nyss när jag gick på toa så fick jag något blod liknande på pappret så antar att mensen är på intågande!
förstår att du vill vänta så länge som möjligt..
ska testa tidigast torsdag om det nu inte det va mensen som gjorde sig påmind nyss o kommer igång ikväll.
alltså min livmodertapp är vänd med öppningen bakåt (mot rumpan om man så säger) annars brukar ju öppningen vara rakt neråt mot slidan, och nu är min vänd bakåt :)
sitt på huk och känn efter med ett finger ;)
hur går det för er tjejer?
själv fick jag mensen inatt.. 
ja va inge kul alls imorse när jag insåg att dom där blodaktiga flytningarna jag fick igår kväll bara va början på mensen.. 
menmen.. inte så mycket o göra åt saken tyvärr..
men då är ju inte hoppet ute för dig
usch det är jobbigt när man får den där känslan innan det känns som att man ska svimma.
så här även jag haft idag men då pga mensen. jag kan få så ibland. bara hoppas att mina järntabletter gör verkan till kvällen så jag slipper ha det så nu.
attans att du inte hann kika blodtrycket.. men om du får så imorgon kanske du kan kolla..
kram tillbaka till dig!
Anonym (fler?). Tråkigt att höra, men jag håller tummarna för dig till nästa månad!!
En till jag förundras över din kunskap med livmodertappen!
Uppskattar att vi har en erfaren här i tråden!
Ingen mens har kommit här.. Har konstaterat att jag i och med att jag tog ut spiralen måste ha missat en ägglossning då jag inte haft mens sedan 9-17 januari men fortfarande har visat neg på gravtest. Jag misstänker att jag kan ha haft ägglossning för 3-4 dagar sedan då "mensvärken" jag haft de senaste tre veckorna blev lite värre. Får vänta i ett par veckor till innan jag tar ett test. Oavsett vad det skulle visa (självklart hoppas jag ju på plus) så skulle det kännas skönt att få koll på när jag har ägglossning och mens, första gången i livet jag inte har det! Känns särskilt skumt då vi faktiskt i samband med det började försöka till en liten.
Har fortfarande mkt ömma bröstvårtor. Ngn som har koll på om det kan bero på att jag ev missat en ägglossning? Eller skall jag fortsätta tro att det är ett grav tecken!?