fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Nej jag tycker bara att det är strongt att kunna ta ett sådant beslut för barnets bästa. Förstår om det var en jobbig tid. Själv har jag alltid vetat att jag inte skulle klarat av att göra det så jag har varit väldigt neurotiskt i att skydda mig men jag dömmer verkligen ingen annan för att ta en sådant beslut. Det är ju otroligt viktigt att känna att det är rätt tid och att man kan ge sitt barn det bästa när det väl skall komma till världen!
Ja jag trodde inte ens att vi hade börjat försöka!
Jag var säker på att jag redan haft ägglossning och att denna månad skulle det inte vara möjligt. Men är det så så är det en otroligt glad överraskning. JAg tog som sagt ut min spiral 1 feb och vi har nog ställt in oss på att inte bli gravida direkt, mest för att inte bli besvikna. Men ack vad man kan lura sig själv. Klart en viss besvikelse fanna där när testet visade neg! Men jag håller också tummarna för båda dig och mig i denna väntan!
ibland kan även kroppen spela en ett spratt!

Jo eftersom jag hade mens 9-17 januari och jag brukar vara regelbunden men så var det nog inte denna gång. Jo jag funderar faktiskt på att jag inte kan hålla mig länge till och gå och köpa några fler test! Det är ju bara pengar och känns på något sätt lugnare när jag tar även om det visar neg, tänker bara att "ja bara att ta ett till snart!
MEn skulle gärna vilja ha koll på när min ägglossning är, känns som att det minimerar antalet dagar av undran!
Men som sagt det som är en stor skillnad nu är att jag har djävulskt ont i bröstvårtorna!
Men kan inte du ta ett test nu? Visar de inte redan innan mens vissa test? Du hör jag är så novis på området!
Blir helt förvirrad när jag läst trådar om test, ägglossning BIM förkortningar (Som jag fortfarande inte vet vad det är!
) Men jag gissar att jag själv skulle hamna där om jag fick vänta fler månader!
HUr gammal är du? Var bor ni?
men kan inte det bero på sprialen? har ingen koll alls på hur det funkar med mens o äl när man har spiralen är därför jag undrar 

Haha känner igen toalett springandet! Man är ju inte lite fånig. Jag är 32 år, min sambo är 24 ( vi har känt varandra i 15 år). Har nyligen flyttat till Helsingborg, vi köpte ett hus här nere.
Du får berätta när du tagit testet! Nyfiken!
Åh jag vet inte, jag vill helst åka till affären och köpa ett till imorgon bitti men ajg får nog ta och hejda mig till onsdag åtminstone!
Men klart du skall ta ett, bara ett ta ett till några dagar efter om det visar neg!
fast jag har ont i tjejmagen så vet inte om den är på g..

för visst hade du väl det?