• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • annkar78

haha nej jag vet vad du menar, känner mig en smula manisk i det här nu! för två veckor sedan tänkte jag knappt på det men nu tusan upptar det så mkt tanketid på är jag gravid, när kan jag bli gravid, när kan jag ta test nästa gång etc! Tur min sambo är iväg och åker skidor så han inte ser hur mkt tid jag spenderar på familjeliv just nu! hahahaha

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 20:16:09 följande:
    haha nej jag vet vad du menar, känner mig en smula manisk i det här nu! för två veckor sedan tänkte jag knappt på det men nu tusan upptar det så mkt tanketid på är jag gravid, när kan jag bli gravid, när kan jag ta test nästa gång etc! Tur min sambo är iväg och åker skidor så han inte ser hur mkt tid jag spenderar på familjeliv just nu! hahahaha
    haha vet va du menar!{#lang_emotions_smile}

säger detsamma, min sambo vet inte att jag sitter såhär mycket här på fl o tur är väl det {#lang_emotions_wink}
  • annkar78

ASG ja verkligen! har ju förmedlat bilden av hur cool jag är med detta och att "jag räknar med att det säkert tar ett halv år innan det blir ngt"! Häromdagen sa han lite försynt att jag kanske inte ska tänka på det så mkt! Förstår honom!! Så vad gör jag, jo jag spenderar timmar på FL och skriver flera inlägg i "vår" tråd! ser det lite som en Win win situation

Men attans det är som att man väckt den Björn som sover! Haha

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 20:28:19 följande:
    ASG ja verkligen! har ju förmedlat bilden av hur cool jag är med detta och att "jag räknar med att det säkert tar ett halv år innan det blir ngt"! Häromdagen sa han lite försynt att jag kanske inte ska tänka på det så mkt! Förstår honom!! Så vad gör jag, jo jag spenderar timmar på FL och skriver flera inlägg i "vår" tråd! ser det lite som en Win win situation Men attans det är som att man väckt den Björn som sover! Haha
    jo han har ju rätt i det han säger, man kan ju bli knäpp av o tänka för mycket plus att jag har hört att det kan försvåra chanserna att bli gravid.
    men hur lätt är det o inte tänka på det då? haha!{#lang_emotions_smile}
    det är tur att vi här i tråden har varandra!{#lang_emotions_laughing}
  • annkar78

ja verkligen så vi kan få vara lite smått neurotiska utan att våra äkta hälfter börjar skrämmas av ens beteende!
    Jag tror inte att det är ngn fara av att tänka för mkt på det så länge man inte mår dåligt eller blir stressad av det. Känner mig def inte stressad mer förväntansfull och nyfiken!

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 20:37:26 följande:
    ja verkligen så vi kan få vara lite smått neurotiska utan att våra äkta hälfter börjar skrämmas av ens beteende! Jag tror inte att det är ngn fara av att tänka för mkt på det så länge man inte mår dåligt eller blir stressad av det. Känner mig def inte stressad mer förväntansfull och nyfiken!
    haha ja men precis!{#lang_emotions_smile}
    nej det är det garanterat inte, som du skrev, det är säkert bara om man blir stressad o så isf. men det är vad jag hört. ingen aning om det stämmer eller icke {#lang_emotions_smile}
  • annkar78

har du två barn? hur gamla är de?

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 20:45:30 följande:
    har du två barn? hur gamla är de?
    vem frågar du?
  • Anonym (en till...)

jag har två ifall du menade mig? :)
    4 och 2 år :)

• annkar78

åh my bad, det var till anonym en till! Glömde kopiera inlägget. Lite förvirrande med alla anonyma
    Nej men jag tror det stämmer så, kroppen brukar ju inte reagera negativt av att bara tänka!

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?