• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • annkar78

prefekt!! vi fortsätter diskussionen där! :)

• wonderchild

Haha nu fattade jag vad ni menade... jaaa jag vet inte om man kan göra en tråd privat...

Men vad är Slutna Dialoger längst ner på Forum.listan?
    Give the dangerous bitch her chocolate
  • Anonym (fler?)

den kunde man tydligen inte använda. klickade där men det stod något om att dom tagit bort det.

• Anonym (fler?)

jag tror att jag kommer lämna er nu tjejer..
    men jag önskar er alla en massa massa massa lycka till!!!
    STOR kram till er!{#lang_emotions_kiss}

• annkar78

de har tagit bort den... var inne och kollade! men aa ja, vi får fortsätta här! jag får tänka till hur jag skriver och svarar istället. Haha det låter nog jätte skumt men har hänt en sak med mitt företag som skall upp i rätten snart (vi har blivit utsatta) och jag vill inte att någon skall kunna härleda mig när jag skriver här. Yisses anledningen till att jag är här och pratar är ju att jag inte vill att alla i närheten skall veta att vi planerar och försöker, det vill jag ha för oss ett tag till!

• annkar78

för idag menar du el? inte för alltid i vår tråd?

• Anonym (fler?)

jag vet faktiskt inte..
    jag startade ju tråden o det har varit sjukt trevligt o "umgås" med er o prata med er samt dela upplevelser osv.
    men känns inte riktigt som att jag "hör hemma" här längre..
    tråden handlar ju om spänning o den bidrar ju inte jag med längre hehe {#lang_emotions_smile}
    men jag ska ta mig en funderare på saken..

• Anonym (fler?)

wonderchild, den här tråden ligger osså i känsliga rummet {#lang_emotions_smile} därför vi kan vara anonyma {#lang_emotions_smile}

jag ska fundera på saken {#lang_emotions_smile}

• annkar78

nej men klart du inte får lämna oss!!!!!!!!! Please stanna!!

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?