• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • annkar78

åh wonderchild, glömde säga att jag håller tummarna för att du skall plussa!

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 17:09:38 följande:
    Anonym (fler?). Tråkigt att höra, men jag håller tummarna för dig till nästa månad!! En till jag förundras över din kunskap med livmodertappen! Uppskattar att vi har en erfaren här i tråden! Ingen mens har kommit här.. Har konstaterat att jag i och med att jag tog ut spiralen måste ha missat en ägglossning då jag inte haft mens sedan 9-17 januari men fortfarande har visat neg på gravtest. Jag misstänker att jag kan ha haft ägglossning för 3-4 dagar sedan då "mensvärken" jag haft de senaste tre veckorna blev lite värre. Får vänta i ett par veckor till innan jag tar ett test. Oavsett vad det skulle visa (självklart hoppas jag ju på plus) så skulle det kännas skönt att få koll på när jag har ägglossning och mens, första gången i livet jag inte har det! Känns särskilt skumt då vi faktiskt i samband med det började försöka till en liten. Har fortfarande mkt ömma bröstvårtor. Ngn som har koll på om det kan bero på att jag ev missat en ägglossning? Eller skall jag fortsätta tro att det är ett grav tecken!?
    tack så mycket! behöver att så många tummar som möjligt hålls tills dess!{#lang_emotions_smile}

förstår att det är jobbigt att inte ha koll på äl eller mens. speciellt när man försöker få en liten o flytta in i magen hehe.
    det låter som att du hade äl då för några dagar sen o att det är därför som du har ont i bröstvårtorna. (brukar nämligen ha så jag osså. kan va sjukt störande då det ju även är ett av dom sk graviditetssymtomen)
    du har inga andra symtom än ömma bröstvårtor?
  • annkar78

jo men jag alla symtom jag har kan lika väl förklaras med att jag inte fått ngn mens förra månaden... Jag ska nu försöka vara cool och hålla mig och göra ett test om två veckor om jag inte fått ngn mens då!

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 17:51:29 följande:
    jo men jag alla symtom jag har kan lika väl förklaras med att jag inte fått ngn mens förra månaden... Jag ska nu försöka vara cool och hålla mig och göra ett test om två veckor om jag inte fått ngn mens då!
    okok.
    håller tummarna för att dina symtom beror på annat än mens!{#lang_emotions_wink}
  • annkar78

Jag undrar om "en till" har tagit ngt test!! Jag tycker det här är mkt spännnade! Nästan som bingo! ASG (förlåt min dåliga humor)

"FLER" jag kommer att gå och vänta på att du skall få nästa ägglossning och vänta med samma spänning då!

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 17:57:15 följande:
    Jag undrar om "en till" har tagit ngt test!! Jag tycker det här är mkt spännnade! Nästan som bingo! ASG (förlåt min dåliga humor) "FLER" jag kommer att gå och vänta på att du skall få nästa ägglossning och vänta med samma spänning då!
    ja det undrar även jag!
    så... "en till" har du tagit något test?!{#lang_emotions_laughing}

tack, vad gullig du är annkar78!{#lang_emotions_smile}
  • Anonym (en till...)

ser att ni undrar om jag tagit test ;)
    gjorde det alldelens nyss och det visade ingenting :(.. men ska testa i morgon igen med morgon urin och se om det visar nåt då !
    annars är jag nog enooormt skengravid!

lessen för dig att du fick din mens =/

• annkar78

tack för uppdateringen. Låt oss få veta imorgon, vi väntar med spänning! :)

• Anonym (fler?)
    Anonym (en till...) skrev 2010-02-23 18:34:59 följande:
    ser att ni undrar om jag tagit test ;) gjorde det alldelens nyss och det visade ingenting :(.. men ska testa i morgon igen med morgon urin och se om det visar nåt då ! annars är jag nog enooormt skengravid! lessen för dig att du fick din mens =/
    ja ta ett imorgon.
    ska hålla tummarna hårt hårt hårt för att det visar positivit!{#lang_emotions_smile}
    tack.. har varit ledsen under dagen men nu försöker jag tänka positivt o ta nya tag om ungefär 2 veckor {#lang_emotions_wink}
  • annkar78
    Anonym (fler?) skrev 2010-02-23 18:52:22 följande:
    ja ta ett imorgon. ska hålla tummarna hårt hårt hårt för att det visar positivit! tack.. har varit ledsen under dagen men nu försöker jag tänka positivt o ta nya tag om ungefär 2 veckor
    har ni försökt länge? Var inte ledsen, klart det kommer att bli din tur! Se det positivt du kommer att vara lite mindre tjock i sommar bara!
Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?