fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
annkar, ÄL-tester använder man på samma sätt som grav.tester, alltså du kissar på en sticka som sedan visar ett eller två streck (eller oftast är det ett svagt o ett starkt streck). Ju närmare ÄL du befinner dig desto starkare blir det strecket som i vanliga fallet är svagt

haha jag ser det bara som ett bra komplement till vår annars lite "stiffa" grupp! är för mångfald!

förresten kan man göra en tråd privat? KÄnner att ju längre vi pratar blir det mer personligt och jag iaf har lite svårt att prata om vad jag gör i mitt jobb när det är en öppen tråd. Vad säger ni?
annkar: PRECIS så har jag känt mig alla 4 gångerna jag varit gravid (har ju 2 barn o haft 2 missfall). Utöver det illamående, yrsel, ont i ljumskarna (ligamentsmärtor) kissenödig oftare mm..