• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • Anonym (fler?)
    Anonym (Gravid?) skrev 2010-02-21 20:21:57 följande:
    kommer illa måendet så tidigt? eller hur många veckor har du gått? jag var också illa mående men läste att det kommer först senare, har jag fel igen?
    vad jag har hört så är det individuellt när man får symtom o då även illamående {#lang_emotions_smile}
  • Anonym (Gravid?)

aha ok, jag gick in och läste på sidan och här säger de from 5 veckan, men du kankse är där redan! Hur som är det spännande, uppdatera efter ditt test!

• Anonym (fler?)

är det inte några fler som går o väntar o är spända?
    verkar ju bara va jag (ts), (en till...) samt (gravid?) som är undrande o spända o så kan det väl inte vara? att det är bara vi här på fl?{#lang_emotions_smile}

• Anonym (Gravid?)

haha eller så har vi missat att det redan finns en massa sådana trådar! Men håller med, det vore roligt om fler vill vara med! Alla välkomna!!

• Anonym (fler?)
    Anonym (Gravid?) skrev 2010-02-21 21:05:01 följande:
    haha eller så har vi missat att det redan finns en massa sådana trådar! Men håller med, det vore roligt om fler vill vara med! Alla välkomna!!
    hahaha kanske kan va så {#lang_emotions_tongue_out}
    ja men precis, finns det hjärterum så finns det stjärterum heter det ju {#lang_emotions_wink}
  • Anonym (en till...)

ja min mens har vart lite strulig de seaste gångerna så jag vet egentligen inte hur gravid jag är om jag är det :P men fick då kräkas igår =/ sen gick jag och sova! men ska köpa ett test idag och testa idag eller i morgon då man helst ska testa med morgon urin :) men som sagt , tror redan jag vet svaret ;) :D har mått illa med mina 2 andra barn väldigt tidigt också...inte kul..

• Anonym (fler?)
    Anonym (en till...) skrev 2010-02-22 07:17:19 följande:
    ja min mens har vart lite strulig de seaste gångerna så jag vet egentligen inte hur gravid jag är om jag är det :P men fick då kräkas igår =/ sen gick jag och sova! men ska köpa ett test idag och testa idag eller i morgon då man helst ska testa med morgon urin :) men som sagt , tror redan jag vet svaret ;) :D har mått illa med mina 2 andra barn väldigt tidigt också...inte kul..
    inte kul o kräkas.. :/ hoppas att du mår bättre snart, oavsett om du är gravid eller inte så du slipper illamåendet {#lang_emotions_smile}
    ja det känns som att du redan vet svaret hehe. speciellt om du mått illa när du varit gravid med dina 2 barn {#lang_emotions_smile}
    en väldigt personlig fråga som du absolut inte behöver svara på, men är det planerat för fler barn eller kommer det som en liten chock?{#lang_emotions_smile}
  • annkar78

Hej på er! :) Ngn som tagit ett test idag?
    En till har du någon aning om hur långt du har gått? Vad har du mer för symtom förrutom illamåendet? Nyfiken då jag försöker klura ut hur jag sjäkv står till!

Ps jag är anonym från igår, anledningen till att jag ville va anonym här är att jag inte vet om någon jag känner finns på sidan och troligen känner igen mitt namn då jag ofta använder det. Ville inte riktigt att folk skall få veta den här vägen. Men nu har någon omogen människa bestämt sig för att anmäla ALLA mina inlägg i en annan tråd, gissar att det är därför jag inte kan vara anonym längre...

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-22 09:24:39 följande:
    Hej på er! :) Ngn som tagit ett test idag? En till har du någon aning om hur långt du har gått? Vad har du mer för symtom förrutom illamåendet? Nyfiken då jag försöker klura ut hur jag sjäkv står till! Ps jag är anonym från igår, anledningen till att jag ville va anonym här är att jag inte vet om någon jag känner finns på sidan och troligen känner igen mitt namn då jag ofta använder det. Ville inte riktigt att folk skall få veta den här vägen. Men nu har någon omogen människa bestämt sig för att anmäla ALLA mina inlägg i en annan tråd, gissar att det är därför jag inte kan vara anonym längre...
    Hej på dig!{#lang_emotions_smile}
    jag har inte tagit något test idag men mensen lyser med sin frånvaro så kommer den inte till kvällen eller under morgondagen så blir det nog ett test på torsdag morgon {#lang_emotions_smile}
    är det du som va "Anonym (gravid?)"?{#lang_emotions_smile}
    meh! varför har den människan anmält alla dina inlägg i den tråden?!{#lang_emotions_surprised}
  • wonderchild

Får man vara med här?

Har BIM idag (eller igår, är inte helt säker eftersom jag äter hormontabletter för att kunna bli gravid)... Mensen kommer ALLTID på BIM eller någon dag innan, sen jag började äta hormontabletterna (gulkroppshormon) har jag en väldigt kort cykel på typ 23 dagar.. Är inne på dag 25 idag...
    Känner absolut ingenting, hade lite mensvärk igår men det gick över. Har haft lite riktigt tjocka flytningar, nästan som vita klumpar (ursäkta mig för de äckliga detaljerna!). 
    Men som sagt, väntar med spänning... Har försökt bli gravid med trean i 21 månader snart, så det borde väl vara dags nu, eller hur?
    Hur går det för er andra? Någon som har testat idag?
    Give the dangerous bitch her chocolate
Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?