fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
aha ok, jag gick in och läste på sidan och här säger de from 5 veckan, men du kankse är där redan! Hur som är det spännande, uppdatera efter ditt test!
är det inte några fler som går o väntar o är spända?
verkar ju bara va jag (ts), (en till...) samt (gravid?) som är undrande o spända o så kan det väl inte vara? att det är bara vi här på fl?
haha eller så har vi missat att det redan finns en massa sådana trådar!
Men håller med, det vore roligt om fler vill vara med! Alla välkomna!!

ja min mens har vart lite strulig de seaste gångerna så jag vet egentligen inte hur gravid jag är om jag är det :P men fick då kräkas igår =/ sen gick jag och sova! men ska köpa ett test idag och testa idag eller i morgon då man helst ska testa med morgon urin :) men som sagt , tror redan jag vet svaret ;) :D har mått illa med mina 2 andra barn väldigt tidigt också...inte kul..

Hej på er! :) Ngn som tagit ett test idag?
En till har du någon aning om hur långt du har gått? Vad har du mer för symtom förrutom illamåendet? Nyfiken då jag försöker klura ut hur jag sjäkv står till!
Ps jag är anonym från igår, anledningen till att jag ville va anonym här är att jag inte vet om någon jag känner finns på sidan och troligen känner igen mitt namn då jag ofta använder det. Ville inte riktigt att folk skall få veta den här vägen. Men nu har någon omogen människa bestämt sig för att anmäla ALLA mina inlägg i en annan tråd, gissar att det är därför jag inte kan vara anonym längre...

Får man vara med här?