• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 19:03:57 följande:
    har ni försökt länge? Var inte ledsen, klart det kommer att bli din tur! Se det positivt du kommer att vara lite mindre tjock i sommar bara!
    nej vi har inte försökt alls o tanken på att jag kunde ha varit gravid skrämde mig lite.
    men nu när mensen kom så insåg jag att jag verkligen längtar efter o bli mamma.
    jag o min sambo har haft ett prat o båda är redo. så det känns bra, annars hade jag såklart väntat tills vi båda är redo {#lang_emotions_smile}
    hahaha det har du ju iofs rätt i {#lang_emotions_laughing}
    fast om jag skulle va tjock av den anedningen att det är en bebbe i magen så hade jag gladeligen vart det {#lang_emotions_tongue_out}
  • annkar78

jo sant klart man är glad men för att försöka hitta ngt positivt så kan man ju tänka att det är skönare att vara höggravid på hösten!!

Känn ingen stress över att du inte blev det nu, sedan förstår jag självklart att det finns en besvikelse, det kände vi också fast vi egentligen inte ens hade börjat enligt min planering! Men vi finns ju här till nästa månad och väntar med spänning ju!

• Anonym (en till...)

vi hade ochså bara börjat prata lite om att skaffa en till , så vart som glatt överraskad att det skulle vara nåt nu egentligen, men men det återstår att se :) som sagt annars är det bara ta nya tag om ett par veckor :)

• annkar78

ja visst är det så! jag är så sjukt nyfiken mest på om jga är gravid eller inte! Känner ingen stress i att det måste ha blivit ngt denna månad men JAG VILL VETA. Känns lite som att det vore julafton men jag vet inte om jag har fått en present eller inte!

• Anonym (en till...)

alltså jag veeeet att man inte ska kolla på testet efter en halvtimme, men kunde inte låta bli...och nu visade det "gravid"..men det behöver ju inte betyda nåt fördet...

• annkar78

haha vi fortsätter att hålla tummarna och väntar på resultatet på ditt resultat imorgon!

• Anonym (en till...)

undra om det kan betyda nåt då det blev positivt i efterhand? man kan väl alltid få hoppas :) bra att ni håller tummarna ! jag håller för er med :) !
    är ju så roligt om det skulle vara en liten ! :D

• annkar78

Jo verkligen! Hoppet skall man aldrig överge!!!

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 19:13:19 följande:
    jo sant klart man är glad men för att försöka hitta ngt positivt så kan man ju tänka att det är skönare att vara höggravid på hösten!! Känn ingen stress över att du inte blev det nu, sedan förstår jag självklart att det finns en besvikelse, det kände vi också fast vi egentligen inte ens hade börjat enligt min planering! Men vi finns ju här till nästa månad och väntar med spänning ju!
    ja jo det har du kanske rätt i {#lang_emotions_smile}

nej jag känner ingen stress, blev väl mest chockad över att jag blev ledsen. visst jag har alltid varit barnkär o alltid vetat att jag vill ha minst två barn, men det är ju skillnad när man väl är gravid eller bestämt sig för o skaffa barn. visste inte att jag kände mig såhär redo som jag faktiskt verkar göra hehe {#lang_emotions_smile}

go du är!{#lang_emotions_smile} tack det uppskattas!{#lang_emotions_smile}
  • Anonym (fler?)

ja du måste lova att du skriver imorgon, när du tagit testet, "en till" {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?