fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
BIM beräknad inte mens :P
alltså den dagen då mensen ska komma men uteblir om man så säger ;)
fasen orka vara anonym :P :D det är jag som är "en till"
Jag kunde inte hålla mig o testade idag... Negativt
FY FAN vad besviken jag blev, även att jag trodde mig vara helt inställd på minus... Jag har varit såååå jävla ledsen hela eftermiddagen... (testade runt kl 14).. VARFÖR ska det vara så förbannat svårt??? Vi har som sagt försökt sedan juli 2008, med två missfall som resultat... Helvetes jävla skit också...
Tråkigt att höra Wonderchild! men vad skönt att du har blivit lovad en remiss om det inte blir något nu. OCh du kan ju faktiskt ha testat för tidigt! Jag håller alla tummar och skickar positiva tankar till er!!
Jag är inte orolig ännu. Tog ut min mens förra månaden och ringde barnmorskemottagningen som sa att mensen kan hoppa över i samband med det. Tror jag hade ÄL för några dagar sedan så jag väntar en vecka. Visar jag fortfarande neg och mensen inte har kommit då tänker jag ta kontakt med barnmorskemottaningen!
ah det kankse inte är en dum idé att göra det iaf. Hur använder man dem?
Shit vilken nybörjare!
Tro mig jag kommer hänga på dörren och tvinga in mig om den inte har kommit om ngn vecka!
hihi konstaterade nyss att vi är en blivande läkare, en sjuksköterska och en socialpedagog i den här tråden! Hmm undra vad "fler?" jobbar med!
casham: Det finns ju olika sätt, t.ex kan man äta gulkroppshormon som jag gör. Det gör att man får ägglossning varje månad o därmed även mens. Äter man hormonerna regelbundet varje månad så har man därmed en regelbunden menscykel...