• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • Anonym (fler?)

ok då förstår jag {#lang_emotions_smile}

• Anonym (en till...)

testade i morse , inte positivt då heller :(
    ingen mens än och tappen fortfarande bakåtvänd..vet varken ut eller in just nu...

• annkar78

jag förstår din känsla!! har varken vetat ut eller in i 3 veckor nu! jag testar och testar neg men får ingen mens. Vi får väl helt enkelt försöka vänta några dagar till och sedan ta ett till test! Vet du om det finns de som visar bättre än ändra? Jag har inte den blekaste!! behöver inte vara att du inte är gravid bara för att testet visar negativt. :)

• Anonym (en till...)

det är väl så , man kan inte göra annat än att vänta! jobbigt ...
    men men nån gång får man väl ett svar :)

• annkar78

jo det är klart man får och så skall man visst försöka tänka på ngt annat under tiden har jag hört! Lättare sagt än gjort!

• Anonym (en till...)

verkligen inte lätt ;) men om nu mensen kommer så ska jag köpa en clearblue fertilitets monitor så man kan holla ordning på ägglossningen och så :)

• annkar78

hmm jag har ingen aning om vad det är? vad är det?

• annkar78

aha tack då vet jag, är som sagt en helt ny värld det här för mig!

• annkar78

en till nybörjar fråga!! vad är BIM??? har inte lärt mig alla förkortningar folk svänger sig med här på sidan

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?