fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
haha nu när du säger det så vet jag att du sagt det!
Men vet inte med "en till" el Wonderchild!?
nej inte jag heller så nu väntar jag nyfiket på svar!
men är inte wonderchild o "en till" samma person kanske?
haha nu förvirrar du mig! nej "en till" heter ju faktiskt numer Casham!
Kanske skall döpa om oss till "förvirrade klubben"

jag är 26 bor i norrbotten och vi har minus 30 grader idag!(och jag ska sättta mig i bilen och köra 10 mil nu på morgon! )
Och ingen mens än i sikte, tappen vänd bakåt...men nu har jag ont på vänster sida i magen, vet inte vad det då är...man kanska skulle köpa ett extra känsligt gravtest ?

haha shit vad kallt! jag förundrades igår hur vi kunde få snö oväder här nere i Skåne igen, trodde jag skulle slippa det när jag flyttade ner!
Alltså är det jag som är trög eller finns det extra känsliga grav test menar ni? Måste nog gå och köpa ett idag och i annat fall gå och ta blodprov...
Jag har ju inte varit anonym i denna tråden alls så blanda inte ihop mig med "en till" (som f.ö. inte heller är anonym längre
)
ja jag vet att cb ´s grav test ska vara känsligare än många andra o om jag fattat det rätt så ska rfsu ´s test vara känsliga även dom.
förlåt förlåt förlåt för att jag är så vimsig att jag blandat ihop er, men jag börjar få ordning på det nu!
wonderchild, men det har kommit blod som när jag har mens bara det bara kom blod i ungefär 2 dagar o nu är det över. den stannade av igår kväll o har inte kommit igång igen så jag antar att det inte kommer komma nå mer.
det som gör det hela så skumt är att jag brukar blöda mellan 4-7 dagar.. fattar ingenting 
men hmm.. kan det inte va så att du är en sk låg hormonare då?