fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
kjerstin när tog du ditt test?
annkar78, när jag tänker gå o köpa mitt test?
om det va mig du menade så vet jag inte när jag ska köpa o om jag ska det..
om din mens inte kommer igång idag är det klart att du skall köpa ett test till, eftersom du brukar blöda längre är det ju möjligt att du faktiskt har haft en Nid blödning!
annkar78, det blir mitt första test som jag tar nu isf.. hehe.. 
men ja.. jag ska avvakta tills imorgon innan jag köper iaf så inte blödningen kommer igång igen under dagen/kvällen/natten.
just det! jälva förvirringen igen, är jag gravid kommer jag att skylla på den i efterhand.
Men om du köper den ikväll så tar du imorgon bitti annars måste du vänta till lördag med att testa.
är det någon annan av er som har koll på tappen då? eller känt nu i efterhand? :)
nope,,, jag är lite känslig för sånt, jag var livrädd när jag skulle sätta in min spiral och gör inga egna efterforskningar när det kommer till mina äggstockar eller livmoder!
Hör till den katagorin människor som hyperventilerar och nästan svimmar när jag går till gyn... jag vet det är fånigt och jag har blivit bättre på att hantera det men fortfarande inte bra.
Hade otur med en gynekolog när jag var tonåring och i samband med att jag hade en äggledarinflammation kom denna fobi. Jag kommer att få jobba hprt med detta när jag blir gravid.
annkar78, det är ingen fara. är ju lika förvirrad jag haha
men som du skrev, du kan ju alltid skylla det på att du va gravid om du är det
(vilket jag hoppas att du är!)
ah tack så mycket för din förståelse!